Laber- und Quatschthread Süd
-
Moni, mit der Bahn wird das nix, das ist zu umständlich. Wenn mir noch was einfällt, melde ich mich wieder.
Chris, mir händ an Reh-Hirsch-Spieß, a Okomser Döpfle, an Allgaier Sauerbrotn, no ebbas mit Reh und no an Broatn ghett. Auf jedn Fall fünf verschiedene Sochn und ois war guat. Und d´Bedienung war recht nett und dr Chef ho no a Schnäpsle ausgebn, weil mir so nett waret.
Mir isch glei, in welcher Sproach mir schreibat, solang i it hochdeitsch schwätza soll.
-
**Petra,**na machat mir so weider wie bisher!

Bei eirem guata Ässa isch ja meins heit glei garnix!
Habt Ihr Eich eigentlich s erschde Mal troffa und warsch Du scho efters
in der Wirtschaft oder au erst am Montag s erschde Mal?
Andrea isch ja ab heit in Schweca - bi ja gschbannt .was se schreibt,
wenn se zruck isch!!Lass Dir guatganga - bis demnäkscht!!!

-
Moni, schau´s Dir mal an, Ihr müßtet mit dem Zug nach I m m e n s t a d t und dann weiter mit dem Bus nach A k a m s fahren. Der Ort ist klitzeklein, aber es gibt schöne Wanderwege und Ruhe - nichts als Ruhe.

Chris, a Deil vo uns hot sich scho kennt und dia Nicki isch eis au so vorkomma, als dätat mir se scho ewig kenna. I wor´s erscht moal in dera Wirtschaft, aba ´d
isch scho drei oda vier moal det gwea. Mir gangat beschdimmt wieda na. Dr netta Wirt hot eis sogar no an Erdbeerleims ausgea, der war fei guat. 
-
Hi Petra, Erdbeeleimes
isch so was guates - schmeckt au
prima mit m Schuß Sekt oder Prosecco!!!
Da hend Ihr ja an ganz scheana Abend ghet - freit mi für Eich - aber
mir wärs wirklich nach dere ganza Feieréi dohoim zviel gwea!!
Wünsch Dir fir morga an ganz scheana Dag!!! LG Chris
-
einfach so......
a zinserla; nua zinserla und widder a zinserla

-
Wia moinsch ietzt dös gnau? I schdand glaub auf´m Schlauch.

-
Nicki, d´Schbroch hosch brima glenat! 
Guat´s Nächtle, schlofat alle guat.
-
BlackCat70:
Moni, schau´s Dir mal an, Ihr müßtet mit dem Zug nach I m m e n s t a d t und dann weiter mit dem Bus nach A k a m s fahren. Der Ort ist klitzeklein, aber es gibt schöne Wanderwege und Ruhe - nichts als Ruhe.

Tja, das ist dann doch nix für uns :? Habe gerade eine mail von Frau R. erhalten, in der sie mir schrieb, dass Busse nicht sehr oft fahren und man dann eher das Taxi nehmen müsste
Wir wohnen am A.... der Welt - wie unsre Kids immer sagen
- d.h. in einem Ort mit ca. 170 Einwohnern, wo es nur ein Postamt und ein Gasthaus (3 Tage in der Woche geöffnet) gibt. Alles andere ist einige km entfernt und da möchten wir im Urlaub doch nicht so abgeschieden wohnen, 
Trotzdem vielen Dank und Allen ein gut's Nächtle

-
adrianmartin:
einfach so......a zinserla; nua zinserla und widder a zinserla

Hi Adrian, " ich weiß nicht, was soll es bedeuten....!" -
klärst Du uns auf
???!!!????Nehme an, Blackcat70 + Nicki3 möchten es auch gerne wissen!
Wir würden nämlich auch gerne mitlachen!! einfach so...
-
Silke, nett, auch von Dir hier mal zu lesen!! 
Wieso sind die Semmeln weg? Wer war denn hier da? Das ist aber nicht nett!
Übrigens, ist Zinserla was unanständiges
-weil Du es nicht "erklärt" hast? 
-
Noch was auf fränkisch:
"Wo de "Hasen" "Hosen" haasen,
unn de "Hosen" "Husen" haasen -
du bi iesch drhamm!"Bin übrigens Badnerin, keine Fränkin aber nach 4 Jahren Erlangen und dort lebende Verwandschaft und Freunde bleibt halt a weng häng.
Manchmal red ich einen totalen Kauderwelsch aus Badisch, Fränkisch und Hochdeutsch - Nicki kennt das
. -
Ja, aber nix gefunda!
An scheana Dag no! 
Petra, das sieht gemütlich aus und klingt gut 
.
!