Laber u. Quatschthread Österreich
-
Kenn i,kenn i ,wenn der Meinge denkt, er könnt eventunell zur Arbeit aufgfordert werd´n , i s der weg, so schnö kannst kar net schauen und wannst fertig bist sogt a: wieso host´n nix g´sogt, i hät da jo g´holfn

-
jaja, genau und wenn du sagst: I hab di ja grufn, dann er: i hab echt nis gheart - i schweer!

I kenn ane, der ihra Mann is Elektrika, der hat ihr scho ewig und no a weil, was richtn solln und hat nia Zeit gket, dann hat ihr glongt und sie hat anfach die Konkurrenz angrufn, der hats ihr dann gmocht, was glabst, wia da ihrige gspunnen hat - seitdem mocht der ihr alls daham

-
Hihi, dazu brauch I eam net, das kann i selber, früher hab i den Fehler gmacht und hob eam g´sogt wann i a Buidl aufhängan wollt, der is mit an ana Wossawoog und an Bleistift an´gruckt, hot ma die Wand angschmiert, bis das er endlich den depperten Nogl einghaut hot

Heite wort i bis er net daham is, dann hau i ma den Nogl selber eini , häng des Biudl auf und noch drei Wochn sogt da daun, Du host jo a Buidl aufghängt, wos host´n nix g´sogt, i hät da do g´holfen

-
Maloni
Gute Nacht!

Is Deiner a Bruader von meinigen

Meiner hat mit dem fetten Bleistift die Wand ang´malt, aber neu streichen darf i de, weil: er is jo ka Maler
Ah, jo Tapezierer und Installateur is a a net

-
und koa Tischla! - Des san Briada, bestimmt - s'beste is aba, das sämtliches WErchzeuch auf seine Baustelln ummalümmelt und i meine Nägl, mitn Schnitzlklopfa in die Wand jag, für meine Ikearegal hab i ma beim Tch...o(WErbung darf i ja net!) Akkuschrauba bsorgt, weils ma am Hamma gangen is, mit dem Billigzeuch, was i amal als Reklam für a Bstellung gkriagt hab, zu arbatn.
-

I hob mei "eigenes" Werkzeug von eam zaumgfladert,und wehe der nimmt des weg, da wer i ganz sauer
So , jetzt muas i obe zu eam geh , wei sonst is a beleidigt, wei Sonntag is immer Urlaubsplan,quatsch,wie geht´s dir ,wie gehts ,wie gehts allen anderen und wer wird die Welt retten Tag

Und ausserdem sauft ma der sunst den Whiskey weg
Gute Nacht Ihr Lieben
Bis Morgen 
-
-
Guten Morgen Allerseits

Iri, was will er???? Pass auf das e si net selba anpickt

-
- de lappate Teleskopstang rastet nimma ein, jetzt will er's zupappn - der spinnt, is sags da, der spinnt - Montag ist kein guter Tag!!!! I hab ihm, des Ding scho gnomma - jetzt muss i mit Engelszungen redn - i will an neuen, damit er!! sich beim Saugn leichta tut
und sonst soll er'n halt klebn, wenn i Glück hab, dann tackert er sich wirklich selba drauf, dann muss er den Rest seines Lebns mit dem Teil durchs Haus fegen und arbeitn

- de lappate Teleskopstang rastet nimma ein, jetzt will er's zupappn - der spinnt, is sags da, der spinnt - Montag ist kein guter Tag!!!! I hab ihm, des Ding scho gnomma - jetzt muss i mit Engelszungen redn - i will an neuen, damit er!! sich beim Saugn leichta tut
-
Wo rennst denn scho wieda hin

-
Guten Morgen Maloni!
Bei uns sind viiiiiele Wolken und es hat 13 Grad

-
Setzt eam aus, den Zwerg 
Die Sunn is scho ausskumman
und de Wolkerle verzupf´n si grod
des wird a scheena Tog 

und es hat 10°, ich darf hoffen dass es heute wärmer wird.