Laber u. Quatschthread Österreich
-
I krieg a neus Waschbecken in der Wohnung u. im Keller wird Dusche, Toilette u. Waschbecken neu gmocht. Keine Panik, Heizung "funktionukkelt"

-
Morgen ihr Schnuffis,
moah sieg i's nit oda is do no ka Kaffee? Donn stell i mal schnell was hin, bedients euch, is no gnug, da die meinen zwei hamms heit wieda so eilig ghabt zum Bus, da is fast alles übrigblieben und's Zwergi pennt no.
Mali, des kenn i, vielleicht is ihm a die Schul a bissl z'viel. Meina krieg jetzt so esoterische Tropfla, die helfen, jetzt gehts bessa

-
Des san Sklaventreiber, der Lehrer , oba do miassn durch de Zwergale , nutz ois nix

-
Is dat anstrengend, lese graod om Liegenfred von geschtern olls noch, mocht ihr des eigentlich a immer, wenns nicht dobei wort?
-
I schon
Kurz hoit , oba so is des Wochentogs 
-
stümmt sala! Sags nit deine Schwagarin

Horch zua Maili, i kauf ihm die Schultropfen von Apozema und wenn es ganz arg wird, bekommt er die Rescue-Zuggarln oda die -Tropfen (Bachblüten!) auch noch dazu. Ich halte normal von so Zeugs nit so viel, aba es hilft ehrli wohr.

-
I flieg a inne Küchen, Frühstücksbesuch

-
Flatterts nur weg , es Christkindln
solaung de Fliegerl no funktioniern

-
de gibts bei uns a, wor daun in da Apotheke der hat mir homöopathische Kugal geben, weil er jo Med. nehma muass und des kunnst si net vatrogn, so soll i erm jetzt amol 14 Tog de Kugal gebm. hot a gmant und wauns nix bringt soll i de aundan - de de a vielleicht net vatrogt geben
i hät ma vielleicht die Tropfla söba nema soin 
Wos hast du heit in da Schui dau?

-
Elternsprechtag bei der Magd (6.Gym) - boah de is voll brav i sags da, de is supa gut.. - stolz - jetzt is mah amal wurscht, dass sue mei klana Messi is

Morgn is da Knecht dran, wieda den ganzn Nachmittag :?
Ehrlich ich hoff, dass dein Süßa des Zeix vertragt uns hat des echt gholfen, er is nimma so fahrig, konzentrierta und vertraut sich selba. Was imma geht, sin die Bachblütnzuggalen, vielleicht auch weil sie sich einbilden es hilft, wurscht is, der Endeffekt zählt