Laber- und Quatschthread Süd
-
Das mit dem Kaffee können wir gerne mal machen Nicki - oder vielleicht ist bis dahin das Eis ja auch schon fertig. Gibt´s was neues?
So, Feierabend Mädels, Kiste aus und

-
éinen - etwas verspäteten "Guten Morgen"Also, ich hab´ das "Eis" inzwischen "getrunken"!!!! Man kann ja auch andere Säfte dazunehmen, mit dem Himbeersaft - natürlich "selbsterzeugt"
- hat es sehr gut geschmeckt
- das Glas war auch "fast" so groß!!!! 
Hoffe doch, Euch geht es gut - ich hatte jetzt so einen richtigen "Durchhänger" - aber das darf auch mal sein - oder???

-
Alles erlaubt sunshine, aber du bist uns hier gleich arg abgegangen! Schön, dass du wieder da bist!

Ich sehne mich heute schon nach dem wohlverdienten Wochenende. In 2 Stunden ist es soweit!

Morgen wird Party gemacht und gegrillt!
Wehe das Wetter hält nicht! 
-
Hallo Andrea
, hoffentlich hält das Wetter und Ihr habt das von
Euch gewünschte WE! Muss jetzt schnell mal weg, melde mich später
nochmals mit "Abendessen" - gell!!!
Wahrscheinlich gibt`s heute "Obatzda" mit Rettich und Bauernbrot!!!

und dazu " a Woiza"!!! (Weizenbier) -
Andrea - des kasch scho au hau!
Do dum`mer halt a bissle siasa schbrudel nei ins Woiza!!!Do kasch ois meh neiziah!!!
I moin, falls Du grossa Durschd***hasch!!!*falls nötig - kann ich
auch dolmetschen!!!!!! -
Bei eis hot´s geschdern leichte Ruß gebn, für die Audofahrer.

Dussa bumbrets ganz schee, i muaß mi beeiln, it daß no dr Blitz neihaut.

-
Griasde Petra, na mach na alles zua, dass nix bassieren ka , falls au no
schlimmer komma sott!!!
Und i wünsch dr au no a bombigs Wochaend!!!
vor allem Samstagnacht!

-
Dankschee Dir au, bei mir isch´s Gwiddr scho durchzogn, ietzt regnts no a weng, abr dr Himmlbaba hot mit´m keglaa me aufghert. Dös Samstags-Liedla baßt guat zu unserer Oberländer Fehl.

-
I muas dr was vazähla von dr alda Fehla,
wenn se koine Kartoffala hat, dann ka se koine schähla!!!Fällt mir jetzt gerade zur "Fehl" ein - eine Kindheitserinnerung!
So, jetzt bleiben wir doch gleich mal in "Normal-Sprache" - ist dann wieder
für jeden verständlich!!!!
-
Dös händ'r jetzt aber guat gmocht! Bin zwar ä Frängin, abber ja scho a zeitlang doa! Und euer Gsöff mog i au it - i trink da liaba mei weischorle. Des is gwias!
Des mit meim Eis dauert noch ä bissla! Petra, genau, kümmscht vorbei und donn kannscht mir verzähle, wie's dir gschmeckt hot.
Ä guats Nächtle an alle! -
Aba mir schwätzed doch gar koin Dialägt.

Außerdem sind dia glaub eh all fut, do kennat mir aufm Disch danza.
Jo Nicki, muasch holt sogn, wenns soweit isch midm Eis, susch ka i au nix verzähla. Vielleicht kennt i au no ebbern weitgreista mitbringa, wenn sich´s zeitmäßig ausganga däd.

-
"oide Sai" kennat ja au it läsa
und därfat do ja au it rei!!! 
-
Isch dös ietzt a Bauraregl oder a sonschtige Weisheit? Am End hot des dr Konfuzius gsaid?
I sod amol gschwind ebbas dua, mir säad eis schbädr me. Pfiats Eich.

-
Guada Morga - Petra! Nix Konfuzius!!! Noi, des isch original vo mir und für`d
"**Palme 30"**dachtgwäsa!!
Bis schbäder nau! Bei eis wirds na au glei rägna - s luagat gar it guad aus!!!
an liaba Gruass von dr Chris - au a dr Reschd!!!
-
So, Andrea, s wird bechdimmt schea auf dr Hochzaid - hasch da Reis au zvor schea bolierd - dass r au recht schea glänzad hat !!

Kasch`n ja -wenn se alle dahoi sind, aufkära , na siehst koiner, dann dusch n wascha und ina Briah schmeisa!! Geit nacha bschtimmt a guada Subb und dui roicht dann au f´rd ganza Woch!!

Mai, wenn des "itdialektige" läsat, moinet se, se send zuafällig auf a ghoime
Sproch gschdossa!!!!

Pfiad di Andrea!!!!
-
Bei eis war´s Weda heit au schee, grad reacht zum nausflacka. Ietzt winsch i eich no an scheena Obnd und a guat´s Nächtle, wenn´s dann soweit isch.