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Ruedi (61-65)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Freunde • Oktober 2021 • 1 Woche • Sonstige
Im Detail liegt das Ärgernis
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel entspricht den Erwartungen und ist gut eingerichtet. Wer wegen dem Reiten und Tennisspielen gehen möchte, da gibt es sicher bessere Hotels, die zuverlässiger das Reiten anbieten und der Tennisplatz in einem besserem Zustand ist..


Zimmer
  • Schlecht
  • Das Kopfkissen viel zu hart. Es wurde gegen ende Woche etwas kalt, wir froren trotz Wolldecke.


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Das Essen war sehr gut :-) wenn auch eine kleine Auswahl.


    Service
  • Gut
  • Immer freundlich


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Traumhaft, wenn auch etwas windig.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Das Angebot ist etwas in die Jahre gekommen. Covid hat wohl die Investitionen zurückgehalten. Schade das wir das Reiten nur am Samstag machen konnten. Erster Buchungsversuch am Montag, es kam immer wieder etwas dazwischen. Wer wegen dem Reiten in dieses Hotel geht wird enttäuscht sein. Die Liegen am Pool sind aus Plastik und es gibt keine Kissen, sind sehr hart und unbequem. :-( Tennis konnten wir wegen starken Wind nur 1x spielen, sowas haben wir noch nie erlebt. Schade, aber das Wetter ist wie es eben ist.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:1 Woche im Oktober 2021
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ruedi
    Alter:61-65
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Good morning dear Ruedi and thank you so much to have been our guest. This is Lauro Lotti, the owner, and Elisa Viti, the receptionist speaking. You all have been so kind and friendly, and we had several occasions to talk, especially with you girls. You could have informed me about some problems you had during your holiday. Maybe we could have found a solution to some of them. I mean for example the hard pillows (we could change them) or the temperature in the apartment (we could rise the temperature in your apartment)   Concerning the horse riding, you know we had to move it because our guide was ill and had fever the day you booked (Tuesday). And the coming days we had to move the ride for the bad weather. Unfortunately this happened and I tried together with you to find the best solution. In the review you say that Wer wegen dem Reiten in dieses Hotel geht wird enttäuscht sein. Maybe it’s a bit too much…don’t you think? Most of our guests use the facilities of the riding school and are enthusiastic.   The same happened for the tennis. You may not have been able to play as much as you wanted because of the wind. But you understand that we can do nothing against the wind. It was just a windy week by the way.   I'm not here to let you change your mind but I just want to say that words carry a lot of weight and a “thumbs down” (the first so far - even if the general point 4/6 is not too bad) from you came a little unexpected for us.   We work hard and do our best to try to satisfy our customers but we are also aware that we cannot meet everyone's tastes and needs. In any case we love to hear the feedbacks and the tips from our guests: these are the best way for us to improve our hospitality. We wish you many good things and we look forward to host you again. Dott. Lauro Lotti & Elisa Viti.