Das Hotel macht einen guten Eindruck, als Ressort würde ich es aber nicht bezeichnen und dafür bietet es zu wenig Abwechslung. Ein paar Tage lässt es sich sehr gut entspannen.
Wir hatten eine Prestige Suite und Größe und Terrasse haben uns gefallen.
Die Qualität der Speisen im Restaurant und Zimmerservice waren sehr gut, das Frühstück hat uns aber etwas enttäuscht. Live-Cooking hat Spiegelei und zwei Typen Omeletts zubereitet, andere Speisen mussten von der Karte kostenpflichtig bestellt werden. Auch die Vielfalt an Obst beschränkte sich auf Ananas, Äpfel und Dosenfrüchte. Besondere Zubereitungen, wie Overnight Oats oder Porridge gab es nicht. Wir hätten uns mehr Vielfalt gewünscht…
Beliebte Aktivitäten
- Wellness
Beheizter Pool mit Innen- und Außenbereich waren gerade für regnerische Tage ideal. Genauso wie der Wellnessbereich. Das Gym hat leider nur von 8 bis 20Uhr auf und Yoga gab es zu unserer Zeit leider nur Samstag und Dienstag. Für die Kinder gab es leider keine Aktivitäten.
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Familie |
| Dauer: | 1-3 Tage im Oktober 2025 |
| Reisegrund: | Wandern und Wellness |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Christian |
| Alter: | 41-45 |
| Bewertungen: | 57 |
Dear Christian, Thank you for taking the time to share your detailed feedback following your recent stay at Almar Lido Jesolo. We are pleased to know that you enjoyed the comfort and spaciousness of your Prestige Suite, the quality of the cuisine both at the restaurant and through room service, and the relaxing atmosphere of our heated pool and wellness area. At the same time, we are sorry that some aspects of your experience did not fully meet your expectations. Concerning breakfast, please allow us to clarify that our buffet selection varies seasonally and includes a wide range of sweet and savoury options, while certain à la carte dishes are available upon request for guests seeking a more personalised experience. Your observations regarding fruit and healthy options have been shared with our Food & Beverage Manager, as we constantly strive to enhance the variety and quality of our offerings. We also take note of your comments on the gym hours and the yoga schedule. Our wellness activities are designed to rotate throughout the week to meet a variety of preferences, and we will carefully consider your suggestion for further improvements in this regard. Your feedback is truly valuable, as it helps us refine the Almar Experience and ensure that each stay reflects the standards of excellence we aim to provide. We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again for another relaxing and memorable stay in Jesolo. Warm regards, Monica Bonamassa General Manager


