- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Überfüllt, Strand ok, wenn man nichts erwartet ok, Personal sehr freundlich, Service sehr schlecht, von TUI besseres erwartet
Wir hatten leider sehr schlechtes Wetter, das Fenster war undicht und ein See war mitten im Zimmer, trotz Reklamation nix passiert
Essen war gut und reichlich
Kann man im Dolce Vita schlicht vergessen, Wein über mein Handy und Handtasche verschüttet, trotz Reservierung und Supplement sehr schlecht
Ankunft am Flughafen und Transfer schlecht organisiert
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Wie immer relativ laut am Pool
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im März 2020 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Josi |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Guest, Greetings from Ambre Mauritius. I would first and foremost like to thank you for your comments received and apologize for the different points raised where our services have not been up to your expectations. I regret to take note that some details kept you from enjoying your stay at Ambre Resort. Please rest assured these outlined points have been already discussed with all concerned members for preventive and corrective measures. We highly value our guests feedback as this is what supports us in our efforts of improving the level of service and standards. I sincerely hope to welcome you back amongst whereby we shall have the opportunity to prove that the experiences you lived is not the level of service we provide to our valued guests. Sincere regards, Viren GOVINDA CHETTY General Manager