Das Personal ist stets freundlich und bemüht sich, aber es ändert kaum etwas. Wie in so Ländern üblich, 3 Leute arbeiten ohne Fachkenntnisse und 3 stehen nur rum und "kontrollieren". Ferner fliegen im Restaurant ständig Vögel herum, die den Teller als Ziel haben, sobald man nur kurz zum Büffet geht. Im Europa wäre es solcher Zustand undenkbar und eine sofortige Schließung des Lokals die Konsequenz. Umweltmaßnahmen werden ständig betont aber auf Kosten der elementaren Hygienemaßnahmen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im November 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Ghislaine |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 2 |
Good Morning Ghislaine, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your detailed review, as it helps us identify areas where we can improve. However, we are genuinely sorry to hear about the challenges you encountered during your stay, especially in regard to the staffing issues and the quality of service provided. Remain assure that we work with a professional company for our hygiene auditing that review our standard quarterly. Thank you once again for your feedback which will help us to not only better understand your expectations but also improve our services. Hoping for another chance of welcoming you back for a better experience. Warmest Regards, Ravi Kowlessur General Manager