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Nadine (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Oktober 2024 • 1-3 Tage • Strand
Hotel sieht auf den Bildern deutlich besser aus
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Zustand des Hotels nicht sehr gut. Erinnert eher an eine Jugendherberge. Das Essen war sehr einfach gehalten, Nicht sehr abwechslungsreich. Strand war sehr verdreckt.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Hatten ein veraltetes Zimmer bekommen. Renovierung wäre hier mal dringend nötig! Kein Internet auf dem Zimmer, obwohl wir dieses direkt gemeldet hatten.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Essen war sehr eintönig, kaum Abwechslung. Auswahl war auch nicht sehr groß.


    Service
  • Eher gut
  • Personal war nett und hilfsbereit.


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Kurzer Weg zum Flughafen (ca. 20 Minuten)


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1-3 Tage im Oktober 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Nadine
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Ayubowan! Thank you for sharing your experience with us. We genuinely appreciate all feedback, as it allows us to continually improve and ensure each guest has a pleasant stay. We're truly sorry that the condition of the hotel, the room, and the beach did not meet your expectations. We apologize for any disappointment caused. We are also reviewing our menu offerings and rotation to enhance the variety. However, please note that there is a variety of dishes to be selected in the buffet (Soup, Salads, 4-5 different kinds of bread, 2 types of rice, Noodles or spaghetti, chicken, meat, fish, vegetable, Sri Lankan Rice and curry, 8 - 10 kinds of desserts) Additionally, we regret the inconvenience regarding internet access. On a positive note, we're glad our staff left a good impression. They work hard to make each guest’s stay enjoyable, and your kind mention will mean a lot to them. Once again, thank you for your valuable feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future with an improved experience. Kind regards, Goldi Sands Management