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Stefanie (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Alleinreisend • November 2021 • 1 Woche • Strand
75% nur russische Gäste!!
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Bei 75% russischer Gäste sind Deutsche nicht gerne gesehen und werden nicht so gut behandelt. Mit der Aufstockung der Bungalows und die daraus resultierende Erhöhung der Gästezahl sind die Restaurants nicht ausgelegt. Das Essen hätte auch etwas abwechslungsreicher sein können, z.B. mehr Fisch...


Zimmer
  • Sehr gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:1 Woche im November 2021
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Stefanie
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Stefanie. Thank you for your feedback. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination but we deeply regret that your stay was not exactly as you were expecting because our main goal will be always try to please all our visitors by offering an optimal service. Concerning our service we feel very regretful if we did not meet their level of expectation and we want to express our most sincere apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. As a Customer Service enterprise that we represent, we always want clients to have their best vacation ever meanwhile they are staying with us and we are deeply sorry to read that you did not enjoy your holidays in a 100% way as consequence of this experience lived. We believe in second opportunities and we would love to receive you again on your next trip to Dominican Republic, we assure that we will make as much as we can in order to give you the best holidays ever and you will never regret. Please feel free to contact us if we can do something for you. Honestly, J. De La Vieja General Manager Grand Bavaro Princess.