- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Extrem schlecht geführtes, renovierungsbedürftiges Hotel mit höchstens 2 Sterne Küche. Nachmittags: Kaffee im Plastikbecher, Kuchenstücke mussten mit der Hand von der Platte genommen werden und per Serviette getragen werden. Teller und Kuchengabeln gab es nicht.
Getränke mussten in diesem 4 Sterne Hotel selber geholt werden. Lange Wartezeiten inbegriffen. Absolutes Highlight: Eisgekühlter Rotwein!
Das Personal versuchte Küchenfehler zu korrigieren und den Aufenthalt angenehmer zu gestalten
Direkt am Misurinasee mit sehr guten Berg-Ausflugsmöglichkeiten
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Oktober 2019 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Hans |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 8 |
Dear Guest, it is appreciated you spent time writing a review regarding your stay at Grand Hotel Misurina, our property in Auronzo di Cadore. Guests’ opinions are very important to improve quality and efficiency of our services. We’re sorry you weren’t totally satisfied with your stay, nevertheless we are able to reply to your concerns. The Grand Hotel Misurina is a historical and very popular property, subject to maintenance works every year and to renovation works at set periods. The hotel itself is furnished with mountain-typical wooden style. Tea Time in the afternoon is a very smart and appreciated happening. We do offer hot beverages, cakes and scones. Guests will receive, anyway, everything they may need. Waiting times at the bar are the standard ones for a bar that takes great effort in making and serving drinks. We’re glad, anyway, you appreciated the location of Grand Hotel Misurina, stunningly set on the homonymous lake. Hoping to see you again at Grand Hotel Misurina or in one another of our over 30 properties all over Italy. Best regards.