- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr schlecht
Das Hotel inkl. der Zimmer ist stillos. Die Bungalows sind bis auf die Bäder veraltet (bspw. mit Flecken und Löchern an den Vorhängen). Die Strände sind mit Betonmauern umgeben. Jegliche Aktivitäten sind völlig überteuert. Die meisten Hotelbesucher sind Chinesen, das meiste Personal ebenfalls chinesisch. Gegessen wird vom 0815 Buffet. Das einzig Positive ist die Welle Kandooma Right.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im September 2016 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Hannah |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Hannah , Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback. Let me firstly offer my sincere apologies if we were unable to meet your expectations. Rest assured I can sincerely appreciate your view on the matters highlighted during your stay, and have discussed and addressed them with my team to ensure that we improve our service delivery and avoid these situations in the future. We have staff speaking different languages including German. Regarding dinner buffet, we open our buffet everyday by 6:30pm. On this note, we are still hoping to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Kind regards Joseph Della Gatta General Manager