- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitGut
Wartezeit beim Check-In sehr lang durch sehr langsames Personal, Zimmer relativ alt, aber noch in Ordnung. Preis/Leistung eher schlecht, habe schon in bedeutend besseren Hotels zu günstigeren Preisen übernachtet (natürlich vergleichbare Kategorie und Lage)
- ZimmergrößeGut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersEher gut
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischGut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher gut
- Rezeption, Check-in & Check-outEher schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- FreizeitangebotEher gut
Beliebte Aktivitäten
- Geschäftsreise
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 1-3 Tage im November 2015 |
Reisegrund: | Arbeit |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | M. |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Geschäftsreise, Thank you for staying at the Athenaeum InterContinental earlier this month and for taking the time to share your comments. Guest satisfaction is our primary concern and we regret that we were unable to meet your expectations. Please accept our sincere apologies for the delay you experienced upon arrival. May we assure you that such occurrences are indeed rare and we are sorry for the inconvenience this caused you. May we also take this opportunity to inform you that while the majority of the rooms at the hotel have been recently renovated, we are currently in the planning process for the renovation of the remaining rooms. We thank you for your feedback and we do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Yours sincerely, Martha Pallis Guest Relations Manager