Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Aksana (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2020 • 1-3 Tage • Sonstige
Habe anderes vorgestellt
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Anmeldung war zu lang und nicht so höflich. Die Lautstärke im Zimmer war schlimm. Das ist keine 4 Sterne Hotel. Aber das Frühstück war sehr gut.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr gut

  • Service
  • Schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1-3 Tage im September 2020
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Aksana
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ms Aksana, Thank you for sharing your feedback following your recent visit in Aurora Family&SPA****.We are sorry to hear your feeling about provided service during check in. We have procedures and documents which are necessary to complete. However, I would like to assure you that our staff does everything in their power to make your holiday start and run in the best possible atmosphere. We constantly develop our skills to make service smooth most adjust for your needs. I am glad to receive your kind words about breakfast and I would like to thank you for your complimentary feedback about the food which is appreciated. I am pleased to know that you did enjoy some aspects of your stay. Kind Regards, Marta Bielecka Guests Relations