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Leon (14-18)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2018 • 2 Wochen • Strand
Renovierungsarbeiten notwendig
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel ist in einem sehr abgenutzen Zustand. Viele kaputte Stellen in den Zimmern. Der Service ist ok. Grundsätzlich aber nicht zu empfehlen.


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im Juli 2018
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Leon
    Alter:14-18
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Valued Guest, I apologize to hear about your unpleasant experience. While we constantly strive to maintain the highest standards of customer satisfaction, regrettably, on this occasion, we have fallen short of our key objective. I therefore wish to extend to you my sincere apologies. Thank you again for bringing this issue to our attention. We is extremely alarmed by your statement regarding the room need renovation. Pleased to assure you that all of your observations will be shared with the Hotel Managemenr for immediate corrective action. Your feedback highlighting this aspect is certainly important for us and we would like to thank you for bringing this point to our attention. Please be assured that there is no intention not to value our guests. Hospitality is our business, we hope you can give us another chance to restore your trust to Mercure Bali Nusa Dua. Best Regards, Manis Arianti Front Office Manager