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Gabriele (71+)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Januar 2024 • 1-3 Tage • Sonstige
Ein Hotel wie dieses muss den 5* gerecht werden !
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Ein in die Jahre gekommenes 5* Hotel mit sehr enttäuschender Erfahrung. Unser Gepäck blieb längere Zeit auf dem Gepäckwagen.Nach den Zimmerbezug stellten wir fest, daß aus einer unverschlossenen Tasche das Smartphone fehlte. Wir hatten ein delux Zimmer, mußten aber um einen zweiten Sessel bitten um zu zweit Platz zu nehmen. Bei der Zimmerreinigung wurden die gebrauchten Gläser entfert aber nicht durch saubere ersetzt. Die Bedienung zum Frühstück war nicht immer zufriedenstellend. Das Beste ist die Lage aber den 5* wird es nicht gerecht.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1-3 Tage im Januar 2024
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Gabriele
    Alter:71+
    Bewertungen:16
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mrs. Gabriele ZRINYI, We would like to thank you for choosing the Hotel Metropole Monte-Carlo during your last stay in Monaco and we hope that you had a safe and comfortable trip back home. We would like to assure you that your comments are extremely important for us. Our guest’s satisfaction is always at the center of our priorities, and we strive to deliver a constant quality of service. We have reviewed all your comments in detail with our management team in our daily meeting, to take all necessary actions. However, we were very surprised to read your comment about your missing smartphone. After several days of investigation, we found your mobile phone at Nice Airport (you forgot it the day you arrived) and you collected it on the day of your departure. The hotel was not responsible for this loss. Moreover, as per your request, we brought up an extra armchair in room for your comfort. Looking forward to welcoming you again at the Hotel Metropole, we are at your entire disposal for any assistance for your next visit. With Kind Regards, Karine ORILIERI Front of the House Manager Hotel Metropole Monte-Carlo