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R.K. (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Januar 2024 • 3-5 Tage • Stadt
Lissabon im Januar- klares JA!
6,0 / 6

Allgemein

Schönes Hotel im Zentrum von Lissabon. Ordentlichkeit und Sauberkeit nicht nur im Hotel, sondern auch auf der Strasse davor. Servicepersonal hervorragend geschult, zuvorkommend und sehr auskunftsfreudig. Schon nach wenigen Stunden fühlt man sich irgendwie familiär aufgenommen. Sehr gute Erreichbarkeit des alten Stadtzentrums via BUS , Metro, Taxi oder Tuk tuk. Alles wird ganz leicht erklärt und gezeigt, trotz mancher Sprachbarriere. Sehr entspanntes und freundliches Personal. Bei manch einem Gast ist eher fremdschämen angebracht.. Spa-Bereich ist nicht die Kernkompetenz ( Sauna,Dampfbad eher unterdurchschnittlich). Dagegen Anwendungen, Massagen und Fittness sehr gut. Abendessen mit Empfehlungen des Küchenchefs oder nach Karte schon eher in der Oberliga zu einem sehr fairen Preis anzusiedeln!


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Kultur & Erlebnis
  • Ausgehen & Nightlife

Infos zur Reise
Verreist als:Familie
Dauer:3-5 Tage im Januar 2024
Reisegrund:Stadt
Infos zum Bewerter
Vorname:R.K.
Alter:51-55
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your detailed and positive feedback about your recent stay at our hotel. We are thrilled to hear about your overall positive experience, and we appreciate your valuable comments. It's delightful to know that you found our hotel to be a nice place in the center of Lisbon and appreciated the cleanliness both inside the hotel and on the street in front of it. We're especially pleased that our service staff left a lasting impression with their excellent training, courtesy, and willingness to provide information. Creating a welcoming atmosphere where guests feel like part of the family is one of our top priorities, and we're glad to hear that you experienced just that. We appreciate your understanding regarding the language barriers, and we're pleased that our staff was able to communicate effectively to make your stay enjoyable. Your feedback about the transportation options and ease of reaching the old city center is valuable for future guests. Regarding the spa area, we apologize if it didn't meet your expectations, and we'll take note of your comments for improvement. On the other hand, we're thrilled that you enjoyed the treatments, massages, and fitness facilities. Your high praise for our dinner offerings, especially the chef's recommendations and fair pricing, is truly appreciated. We strive to provide a top-notch dining experience, and it's rewarding to hear that we achieved that for you. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Sílvia Rio - General Manager