Zum dritten Mal in dieser eigentlich wunderbaren Hotelanlage in Canico. Gegenüber 2023 sind die Preise um ca. 30% erhöht worden; der Service mindestens in gleichen Umfang reduziert worden > Zimmer Reinigung alle 2-3 Tage; Bettwäsche in 2 Wochen nicht gewechselt worden; sehr oberflächliche Zimmerreinigung etc .Die Anlage liegt in einem botanischen Garten; auch hier hat Pflege im Vergleich zu 2023 nachgelassen, da weniger Gärtner. Handwerkliche Arbeiten (Flexen oder Hochdruckreiniger auch am Wochenende) Aber: Verpflegung top, nur das Restaurant erinnert von der Lautstärke her eher an eine Mensa, da mehrere Reisegruppen bevorzugt zusammen sitzen und somit hohe Lautstärke die Folge ist - wir waren daher eher geneigt, das Restaurant nur kurz zu den Mahlzeiten zu nutzen; Rezeption sehr freundlich und deutsch sprechend.Gute Anbindung an Buslinie nach Funchal etc.
- ZimmergrößeSehr gut
- SchlafqualitätEher schlecht
- SauberkeitSchlecht
Keine neue Bettwäsche in 14 Tagen; Reinigung nur sehr oberflächlich. Türen renovierungsbedürftig
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Ernst |
Alter: | 66-70 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback and for choosing to stay with us once again at Quinta Splendida. We truly value your loyalty and appreciate your observations. We’re sorry to hear that certain aspects of your stay did not meet your expectations this time. Please allow us to clarify a few points. As part of our commitment to sustainability, we recommend room cleaning twice a week in order to reduce water and energy consumption, which is communicated to guests upon arrival. However, we do understand that preferences may vary, and we would like to assure you that daily cleaning is absolutely available upon request — our reception team is always happy to arrange this at any time during your stay. Regarding the linen change, we sincerely apologize if it was not aligned with your expectations. Linen is typically changed once a week, but again, more frequent changes can be requested at any time. We appreciate your positive remarks about our cuisine and friendly reception team, and we also thank you for pointing out areas where you noticed changes compared to previous years. Your comments have been shared with the relevant departments for review and improvement. We truly hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an enhanced experience in the future. Warm regards, Quinta Splendida Team