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Gerhard (66-70)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Mai 2024 • 1 Woche • Strand
Nie und nimmer 5 Sterne -Partyinsel mit lauter Mus
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Die Reinigung der Zimmer ließ zu wünschen übrig. Alle Mitarbeiter sind sehr freundlich Das Essen war sehr gut und immer frisch zubereitet. Leider hat die Insel hat kein Hausriff Diese Insel ist für junge Leute geeignet ...gute Partyinsel mit lauter Musik.


Zimmer
  • Eher gut
  • Betten sehr gut geschlafen. TV ohne Deutsche Programme Kühlschrank, Wasserkocher und Kaffemaschine vorhanden


    Restaurant & Bars
  • Sehr gut
  • Essen war sehr gut und immer frisch zubereitet Die Atmosphäre des Restaurants gleicht eher einer großen Kantine, billige Tische und harte Stühle.


    Service
  • Gut
  • Wurde sofort erfüllt


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Fahrt vom Flughafen 40 Min. Ausflüge wenige Angebote und sehr teuer Allinklusive nicht gleich All inklusive...Manche Getränke mussten bezahlt werden und überteuert Im Speisesaal wurden die Reste der Getränkeflaschen wieder zusammen geschüttet und wieder verschlossen, den nächsten Gast hingestellt.


    Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Wurde nicht genutzt.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Mai 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Gerhard
    Alter:66-70
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Lisa, Warmest Greetings from Joy Island Maldives by Cocoon Collection! Thank you for taking the time to share your review of your stay with us. We greatly appreciate your constructive feedback and comments and will ensure they are shared with the relevant teams as part of our ongoing effort to improve our services and enhance our guest experience. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations, especially regarding the cleanliness of your room and the overall atmosphere of the resort. Maintaining high standards of cleanliness is a top priority for us, and your comments will be addressed with our housekeeping team to ensure improvements are made immediately. We are pleased to hear that you found our team friendly and enjoyed the freshly prepared food. Your positive remarks about the quality of our meals are much appreciated. We regret that the island did not meet your expectations in terms of a peaceful atmosphere and house reef availability. Joy Island is not only known for its lively ambiance, which may appeal more to guests looking for a vibrant, social environment but also for those seeking a quieter, more secluded experience as well. We also apologize for any confusion you experienced regarding the All-Inclusive package and the cost of excursions. We aim to offer transparency and value in our packages, and we will review our communication to ensure guests have a clear understanding of what is included. Regarding your feedback on the restaurant's atmosphere, regrettably, our unique "The Market" concept, which offers a wide array of culinary selections, was not to your liking. Our primary objective is to provide a diverse and delightful dining experience to our guests. It is worth noting that the majority of our guests have embraced this concept, considering it a new and exciting addition to the Maldives. Once again, we appreciate your feedback and will take your comments into consideration as we continually strive to improve our guest experience. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to one of the properties in The Cocoon Collection in the future, giving us the chance to provide you with a more enjoyable and memorable stay. Kind regards, Jay Ahmed Jihad-Jay General Manager Joy Island Maldives