Ein tolles neues Resort mit unglaublich freundlichem Service. Ashraf, unser Betreuer für den gesamten Urlaub, war rund um die Uhr für uns da. Er hat dafür gesorgt, dass unser Urlaub unvergesslich bleibt. Wir wurden von jeder/jedem Angestellten außergewöhnlich freundlich und hilfsbereit verwöhnt, mehr geht nicht. Das Essen (Auswahl und Qualität) im Market Restaurant war ganz hervorragend. Perfekt wäre das Market Restaurant, wenn es dort einen Bereich "Familien mit Kindern" und einen "Erwachsenenbereich" geben würde. Einige Eltern setzten ihre zwei-/dreijährigen Kinder schon zum Frühstück vor ein Handy bzw. Tablett, das kann von der Lautstärke schon mal nervig sein. Die Palm Beach Bar könnte länger als 21:30 Uhr geöffnet sein. Das sind die einzigen beiden Punkte, die man meines Erachtens noch verbessern könnte. Ansonsten war alles top, besser geht es nicht. Danke nochmal an Ashraf und das gesamte Team.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätSehr gut
- SauberkeitSehr gut
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Familie |
Alter von Kindern: | 16+ |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Urlauber |
Bewertungen: | 1 |
Dear Valued Guest, Warmest Greetings from Joy Island Maldives by Cocoon Collection! Thank you immensely for your wonderful review. We are thrilled to hear that you had a fantastic experience at our great new resort. It is heartening to know that Ashraf, our dedicated Island Host, went above and beyond to ensure that your holiday was unforgettable. We will be sure to pass along your kind words to him and the rest of our team. We are delighted that every team member provided exceptionally friendly and helpful service throughout your stay. Providing outstanding hospitality is our top priority, and we are glad that we were able to exceed your expectations in this regard. We appreciate your feedback regarding The Market Restaurant and the Palm Beach Bar. Your suggestions for designated areas for families with children and extended hours at the bar are valuable to us, and we will certainly take them into consideration as we strive to enhance our guest experience. Overall, we are thrilled that you had a great experience with us, and we couldn't be happier to hear that everything exceeded your expectations. Thank you once again for your kind words and for choosing to stay with us. We hope to welcome you back again soon for another unforgettable holiday. Kind regards, Jay Ahmed Jihad-Jay General Manager Joy Island Maldives