Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Urlauber
Verreist als Paar • September 2024
Gut gereinigte Zimmer, aber begrenztes Essensangebot und abgelegene Lage
4,3 / 6

Allgemein

Das Hotel liegt etwas abseits. Vermisst haben wir abendliche Veranstaltungen auf dem Gelände. Insgesamt erscheinen 5 Sterne als etwas zu hoch gegriffen.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Sehr gut
  • Schlafqualität
    Sehr gut
  • Sauberkeit
    Sehr gut

Zimmer waren mit 50qm sehr groß und wurden durch den täglichen Zimmerservice sehr gut gereinigt. Das Doppelbett war gut und die Matratzen hinreichend fest.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

Ambiente beim Essen

  • Schuhe & lange Hose

Das Salat- und Obstangebot ist gut, für das Frühstücks- und Abendessen-Angebot gilt dies leider nur eingeschränkt. Viele Speisen wiederholen sich täglich und sind nicht unbedingt als lecker zu empfehlen. Durch die Vielzahl der Gäste ist es zeitweise auch sehr laut, was durch einen früheren Speisenbeginn wohl entzerrt werden könnte.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Schlecht

Bester Service

  • Bar, Disco & Restaurant

Das Personal war sowohl im Restaurant, an der Rezeption, im Zimmerservice und an den weiteren Einrichtungen wie SPA und Eisdiele jederzeit äußerst freundlich und zuvorkommend.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand
  • Kultur & Erlebnis
  • Sonstiges

Strand

Aktivitäten am Strand

  • Baden & Planschen

Jederzeit waren ausreichend Liegen und Sonnenschirme vorhanden. Der Zugang ins Wasser war durch zum Teil große Steine und Kiesel teilweise beschwerlich.


Kultur & Erlebnis

Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten

  • Sightseeing

Extrakosten

Nur erwartete Kosten

  • Ja

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Urlauber
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Dear Guest, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Being able to offer you a nice stay is extremely pleasant and important for the entire team. I cannot but thank you for your special mention towards our most valuable asset, our staff. Your positive comment gives us the boost we all need in order to achieve more. Moreover, let me state that in our company we accept both positive and negative comments. Regarding our rooms, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. As for our food, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Fish night) on top of our regular options. In addition, our food is being prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. Also, if we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. Furthermore, our resort’s location is one of our strongest points according to the majority of our guests. It is at the same time isolated providing a unique privacy for relaxation but in 2 km you can also visit the village of Kriopigi or the village of Polichrono in order to find yourself among locals. In addition, our beach is rewarded with a Blue Flag which is one of the world’s most recognized voluntary awards for beaches. In order to be qualified with the Blue Flag, a series of stringent environmental, educational, safety, and accessibility criteria were met and are maintained. On the other hand we are not responsible for the strange weather and the nature that may show a not so clear image, even though it is. However, we assure you that we will take your remarks into serious consideration as through your feedback we can ameliorate ourselves. How lovely that in the end you are satisfied and we were extremely happy to host you. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr in order to organize together your next summer holidays. We look forward to welcoming you back to the Kassandra Palace again soon for another memorable experience. Kind regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager