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Ella (36-40)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Juni 2024 • 1 Woche • Strand
Ordentliches Hotel, aber keine fünf Sterne
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel ist letztlich solide und gut gelegen, aber leider etwas in die Jahre gekommen. Auch die Preise für Speisen und Getränke in den auf dem Hotelgelände gelegenen Restaurants bzw. Bars/ Cafés sind deutlich überzogen; 10€ für einen Aperol-Spritz sind definitiv zu viel und auch ein 0,33l-Radler darf eigentlich keine 6(!) € kosten. Sicherlich liegt dies daran, dass es in der näheren Umgebung kaum fußläufig zu erreichende Geschäfte gibt.


Zimmer
  • Eher gut
  • Die Zimmer sind ordentlich, aber etwas in die Jahre gekommen wie letztlich das gesamte Hotel.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Die Gastronomie liegt auf Drei-Sterne-Nivau. Dies ist bedingt durch wenig Auswahl (vor allem beim Frühstück), sich oft wiederholende und schwach gewürzte Gerichte und -gerade beim Abendessen- eine Atmosphäre wie in einer Bahnhofshalle.


    Service
  • Gut
  • Das Personal ist jung, dynamisch und sehr zuvorkommend. Das Beste am Hotel!


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Das Hotel befindet sich in unmittelbarer Nähe zum Strand und verfügt über ein großzügiges und sehr gepflegtes Gelände mit reichlich Sitz- bzw. Liegegelegenheiten sowie mehreren Restaurants bzw. Bars/Cafés. Leider liegt das Hotel inmitten einer Einöde, sodass man ohne Auto sehr weite Fußmärsche auf sich nehmen muss, um in die nächste Ortschaft zu gelangen.


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Juni 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ella
    Alter:36-40
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ella, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Both positive and negative comments are utilized and accepted by our resort because it helps us to become better and improve our services even more. We are glad that you enjoyed our gardens. As for our valuable staff, your words give us the boost we all need to continue. Moreover, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. Regarding our food, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Fish night) on top of our regular options. In addition, our food is being prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. Also, if we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. Furthermore, regarding the prices, I can assure you that our prices are below average compared to those of other similar accommodation in Chalkidiki. If one takes in to account: • The environment of the resort • The star category of our company • The quality service provided by our well-trained staff during the service and • The quality of the products we provide. We are convinced that our prices are more than fair. Also, our resort’s location is one of our strongest points according to the majority of our guests. It is at the same time isolated providing a unique privacy for relaxation but in 2 km you can also visit the village of Kriopigi or the village of Polichrono in order to find yourself among locals. If a guest is not satisfied in any aspect, we are available and ready to discuss and give solutions as exceeding our guests’ expectations is one of our primal goals. I am sorry to read that this was not the case in your situation. Once again, thank you for your feedback. Kind Regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager