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Jürgen (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2024 • 1 Woche • Strand
Schöne Anlage aber ernüchternde Kulinarik
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Nicht mehr ganz junge Hotelanlage direkt am Meer. Getränke-und Essens-Service sogar am Strand. Personal sehr freundlich, insgesamt sehr saubere Anlage. Frühstücksangebot gut. Abends war das Essen eintönig.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Hatten eine Erdgeschoss-Garten-Suite mit ausreichend Platz. Jedoch waren die Betten durchgelegen und es gab einiges an Getier im Zimmer.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Frühstücksauswahl war gut. Ein Highlight war der frisch gepresste Orangensaft. Leider dauerte es fast immer ca. 30 min bis man drankam, um ein frisch zubereitetes Omelett zu bekommen. Abends waren die Hauptgerichte fast immer dieselben. Nach 3 Tagen weiß man eigentlich nicht mehr, was man essen soll. Geschmacklich noch Luft nach oben. Das Fleisch war meist zu trocken. Fisch vom Grill oder aus der Pfanne gab es gar nicht. Getränkepreise insgesamt zu hoch, ebenso der Preis für Eis. Positiv zu erwähnen: Es gab täglich kostenloses Wasser aufs Zimmer.


    Service
  • Sehr gut
  • Der Service an sich war sehr gut. Personal war immer sehr freundlich und hat versucht zu helfen. Selbst am Strand konnte man Essen und Trinken ordern.


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Direkte Strandlage mit schönem Strand und sauberem Wasser. Etwas abseits, daher Mietwagen zu empfehlen


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Nur 1 Tischtennisplatte vorhanden. Indoor-Pool nur 1 h für Kinder erlaubt. Bei TUI war von keiner Beschränkung die Rede.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Jürgen
    Alter:51-55
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Jürgen, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Let me state that in our company we accept both positive and negative comments. How lovely to read that you enjoyed our beach. As for our valuable staff, your words give us the boost we all need to continue. Regarding our rooms, our resort is under regular improvement and every year we make partial renovations in our buildings and enhancements in organization in our establishment. Moreover, we have a variety in our dinner buffet as every night we offer a different menu (Greek night, Italian night, Fish night) on top of our regular options. In addition, our food is being prepared by executive Chefs who strive to achieve the best service and give our guests an unforgettable tasting experience. Providing the best quality, taste and satisfying the preferences of our guests is of high importance to us. If we were informed about the fact that the food was not to your liking while you were in-house, we would have gladly prepared something different for you. Furthermore, regarding the prices, I can assure you that our prices are below average compared to those of other similar accommodation in Chalkidiki. If one takes in to account: • The environment of the resort • The star category of our company • The quality service provided by our well-trained staff during the service and • The quality of the products we provide. We are convinced that our prices are more than fair. Also, our resort’s location is one of our strongest points according to the majority of our guests. It is at the same time isolated providing a unique privacy for relaxation but in 2 km you can also visit the village of Kriopigi or the village of Polichrono in order to find yourself among locals. If a guest is not satisfied in any aspect, we are available and ready to discuss and give solutions as exceeding our guests’ expectations is one of our primal goals. I am sorry to read that this was not the case in your situation. Once again, thank you for your feedback. Kind Regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager