- ZimmergrößeEher gut
- SchlafqualitätGut
- SauberkeitEher schlecht
Toll fanden wir, dass es Insektenschutzgitter bei den Schiebetüren gab. Die Kinderbetten (Couch) waren bei der Familiensuite sehr ungemütlich. Kissen fanden wir etwas zu hoch und hart.
- EssensauswahlGut
- GeschmackSehr gut
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Getränke sind sehr teuer. Cola, Fanta ..... € 5,-- Auch die Snacks an der Strandbar waren überteuert. Deshalb suchten wir uns nebenan ein kleines Restaurant, wo die Speisen nur die Hälfte kosteten.
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Bar, Disco & Restaurant
Restaurantpersonal war ausgesprochen freundlich und erfüllten jeden Wunsch. Auch an der Rezeption war das Personal freundlich. Jedoch waren wir etwas verärgert: wir fragten mehrmals, ob wir das Zimmer am Abreisetag länger behalten dürfen, da unser Flug erst am Abend war. (Anreise und Zimmerbezug war bei uns auch erst um 22:30 Uhr) Ständig hieß es, dass wir am Tag der Abreise nochmals fragen sollen. Und dann mussten wir tatsächlich das Zimmer innerhalb 1 Stunde am Abreisetag räumen (Checkout bis 11 Uhr), da es doch nicht möglich war. So etwas weiß das Hotelmanagement sicher schon 2 Tage vorher, aber wir wurden tagelang vertröstet.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Familie |
Alter von Kindern: | 6 - 16+ |
Veranstalter: | ITS |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Markus |
Alter: | 41-45 |
Bewertungen: | 16 |
Dear Markus, Thank you for choosing Kassandra Palace Seaside Resort and for taking the time to share your holiday experience. Being able to offer you a nice experience is extremely pleasant and important for the entire team. I cannot but thank you for your special mention towards our most valuable asset, our staff. Moreover, let me state that in our company we accept both positive and negative comments. Regarding the prices, I can assure you that our prices are below average compared to those of other similar accommodation in Chalkidiki. If one takes in to account: • The environment of the resort • The star category of our company • The quality service provided by our well-trained staff during the service and • The quality of the products we provide. We are convinced that our prices are more than fair. Furthermore, the late check out depends on the availability of our rooms. If it is possible, we are more than eager to help with any request. Also, if a guest is not satisfied in any aspect, we are ready to discuss and give solutions as exceeding our guests’ expectations is one of our primal goals However, we assure you that we will take your remarks into serious consideration as through your feedback we can ameliorate ourselves. How lovely that in the end you are pleased with your stay and we were extremely happy to host you. Please feel free to contact us directly at reservations@kassandra-palace.gr in order to organize together your next summer holidays. We look forward to welcoming you back to the Kassandra Palace again soon. Kind regards, Despina Kaliva Guest Relations Manager