Dem ist nichts hinzuzufügen
- ZimmergrößeEher schlecht
- SchlafqualitätEher schlecht
- SauberkeitSehr schlecht
Vom Melia Bali hatten wir uns deutlich mehr erwartet. Das Zimmer war für uns die größte Enttäuschung/Katastrophe. Schimmel im Bad an der Decke wohin das Auge reichte. Die Sauberkeit ließ ebenfalls sehr zu Wünschen übrig. Allgemein ist das Zimmer massiv in die Jahre gekommen und nun wirklich keine 4/5 Sterne wert.
- EssensauswahlEher schlecht
- GeschmackEher schlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Es ist jeden Tag auf's neue schwierig einen Tisch beziehungsweise eine Reservierung im gewünschten Restaurant zu bekommen. Die Preise sind nicht gerade günstig, für das, was geboten wird.
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Gästebetreuung
Abgesehen von diversen Verständigungsproblemen war der Umgang des Personals ein normales Level.
Beliebte Aktivitäten
- Pool
- Strand
- Kultur & Erlebnis
- Verfügbarkeit der LiegenSchlecht
- SauberkeitEher schlecht
Wassertemperatur
- angenehm
Sehr große Menschenmengen am Pool und wenig Liegen
Aktivitäten am Strand
- Entspannen
- Strandspaziergang
- Sonstiges
Strand schön
Beliebte Kultur- & Erlebnisaktivitäten
- Sonstiges
Nur erwartete Kosten
- Nein
Grundsätzlich hatten wir nicht erwartet dass wir uns in Bali preislich wie in Österreich befinden
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Theresa |
Bewertungen: | 1 |
Dear Theresa, Warmest greetings from Melia Bali! Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us at Melia Bali. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations, particularly with regard to the room and dining services. Regarding the room, we are truly sorry for the condition you encountered, especially with the cleanliness and the issues with mold in the bathroom. This is certainly not the standard we aim to uphold, and we appreciate you bringing this to our attention. We have already alerted our housekeeping and maintenance teams to address these concerns immediately, as the comfort and satisfaction of our guests are our top priorities. We're also sorry to hear that you experienced difficulties with dining reservations and found the pricing not reflective of the value. Our goal is to provide a seamless dining experience, and we regret that this was not the case during your stay. Your feedback will be shared with our restaurant management to help us improve availability and overall dining satisfaction. We understand your disappointment, and we deeply regret that we did not provide the 4/5-star experience you expected. Please know that we are committed to making the necessary improvements and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, where we can deliver the exceptional stay that Melia Bali is known for. Thank you once again for your feedback, and we hope to regain your trust on your next visit. Best regards, Kurnia Darmayanti Guest Experience