- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
Die ANlage sit super groß und mega schön angelegt. Der Strand ist traumhaft und die Poollandschaft wirklich schön. Wir würden das Hotel wieder buchen, allerdings nur, wenn man einen vernünftigen Preis bekommt, der definitiv um 1000 Euro für die Woche i normalen Zimmern liegen sollte. Alles andere ist zu teuer. Bei the Level Buchung sind entsprechend 200 euro mehr pro woche akzeptabel
Schon älter aber gut. Alles sehr sauber. DIe für Melia üblichen Rituals Pfelegprodukte. Minibar, Klimaanlage ... alles war einwandfrei
Die Gastronomie war schlecht. Die Buffet Restaurants (sowohl Im Level Bereich, als auch im normalen) waren nicht gut. In den ala carte Restaurants war das Essen ok. An der Level Beachbar Barefoot war es katastrophal. Die Bars waren voll und leider zu wenig Personal. Die Gastronomie im Schwester Hotel Melia punta Cana Beach adults only, die mit genutzt werden darf, war besser.
Der Service war das große Manko. Alle angestellten waren sehr nett aber oft überfordert. Der Check in war eine Katatstrophe. Hat wirklich 40 minuten gedauert. Und das trotz The Level Vorteilen. In den Restaurants und Bars die Mitarebeiter waren freundlich, aber auch überfordert und hatten Spachbarrieren. Man wurde oft nicht beachtet und sass vor leeren Tassen oder Tellern. Freundlich waren alle!!!! Den Concierge Service für Level Gäste musste man auch hinterher rennen. Nichts wurde von alleine und beim ersten nachfragen erledigt.
Direkt am langen Strand von Bavaro (wie alle Hotels hier). Der Strandabschnitt ist sauber und schön. Vor dem Hotel ist ein Winkaufszentrum. Transferzeit zum Flughafen ca 20-30 Minuten
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1 Woche im Februar 2022 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Thomas |
Alter: | 36-40 |
Bewertungen: | 262 |
Dear Thomas, First and foremost, we would like to thank you for choosing our hotel as a vacation destination and for taking the time to share your comments regarding your visit. Meliá Hotels & Resorts differentiates itself by its authentic Spanish hospitality style with a deep-rooted passion for service. Consequently, this means that we offer our guests a unique wellness experience. For this reason, realizing that certain areas have negatively affected your current impression has saddened us. We regret that the Food and Beverage service during your stay did not cause the impact we desired. Our gastronomic offer has designed to guarantee the satisfaction of each guest. Not achieving it motivates us to analyze and implement corrective measures to ensure that our future guests have a pleasant experience. Concerning the check-in experience, we regret you spent more time than expected. We assure you that we will work to improve agility in the process. Nevertheless, we cannot fail to emphasize that check-in time is from 3:00 pm if availability allows us to deliver the rooms according to the guest's arrival. Our company considers that every aspect that is part of the service offered by a hotel adds value to the overall experience. In this sense, our rooms are subject to a cleaning and supervision process that, on some occasions, may take a bit longer than the estimated time. This is to ensure that, in every effort, we provide a high-quality service. As a result of your feedback, we are providing additional efforts to prevent similar situations from happening in the future. Along with the language barrier, we focus on improving knowledge skills for optimum qualification for our employees. Our staff must maintain clear and professional communication. For this reason, we will make sure your opinion about the language barrier is taken into consideration as a constructive matter to improve. We understand that there is always room for improvement and guests' experience plays a key role in this continuous process towards service excellence. We guarantee that we will proceed to address each of your concerns with the corresponding departments, to implement corrective actions where necessary. We sincerely hope to have the pleasure of welcoming you again to experience these improvements. Kind Regards, Guest Service Center Management.