- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Wir waren mit meiner Mama vom 23.6 bis zum 3.7 in der Villa C 19 A da. Überall lauern versteckte Kosten . Wir hatten zwar all in clisive gebucht, da wir aber an Abreise Tag erst um 17 Uhr vom Hotel abgeholt wurden , durften wir weder kostenfrei ein lunch essen noch wurden wir am letzen Tag besonders freundlich Behandelt. Am letzen Tag waren wir dann auf eigene Kosten im breeza essen und haben 20 Euro für ein Bier und ein Sangria bezahlt und 120 Euro für eine Languste bezahlt. Schwups waren alle guten Erinnerungen verflogen . Den so etwas ist einfach Kunden unfreundlich!!!!!!
Ziemlich abgelegen, 3 Stunden vom Flughafen entfernt. Man ist ziemlich an das Hotel gebunden
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im Juni 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Marija |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 2 |
Dear Ms. Sudermann, On behalf of the entire team, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear you have met some challenges during your stay which you have shared with our manager on the last day. Regarding our All-inclusive package, please note that services are available until 12 noon on the day of departure. This is why Breeza team provided you with an à la carte menu when you arrived around 2:30 PM. After consulting with our team, we have confirmed that you expressed interest in lobster at Muoi during dinner the day before your departure. Our staff explained the options to you and received your agreement before placing the order. We did discount 20% as the lobster is not in All-inclusive menu. If there was any misunderstanding, I want to assure you that we value all our guests equally and take all comments seriously. I have relayed your feedback to the restaurant manager to ensure that we communicate effectively with all guests, and we will take steps to prevent this situation from occurring again in the future. Thank you for your understanding. Once again, on behalf of the team I extend our apologies and thank you so much again for sharing your feedback with us. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the near future and make your stay fully satisfied. Warm regards, Anny Krishnan Quality Assurance Supervisor