Personal in Bezug auf Service arbeitete sehr geldorientiert. Gäste, die vor der Bedienung Trinkgeld reichten, wurden vorher bedient, obwohl man länger wartete. Insgesamt lange Wartezeiten, zu wenig Personal. Reinigungsdienst arbeitete sehr gut und sauber. Im Hauptrestaurant/Buffet war für jeden etwas dabei. Insgesamt mehr Fischgerichte/Meeresfrüchte. Das Essen war sehr lecker und auch dort wurde stets auf die Sauberkeit geachtet.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3 Wochen im März 2025 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | EP |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 1 |
I am glad to see that you enjoyed our facilities & services. Thank you for highlighting particularly the cleanliness of our resort and the quality & variety of our food offer. It is always inspiring to receive so nice comments from our clients. I would like to clarify though that tipping staff is always optional, therefore if a guest decide tips a staff our Management would sincerely hope it would be because of impressive service already received. It is always our goal to provide the best to our guests so them look forward to returning to Meliá Las Américas. We hope you decide to return any time in the future. Best greetings. Sales Department