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Kathrin (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • September 2022 • 3-5 Tage • Strand
Schlechtes Preis Leistungsverhältnis.
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Überteuert, unfreundliches Personal, kinderunfreundlich (bis auf das Personal zimmerreinigung), schlechtes Essen. Überwiegend osteuropäische Gäste.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Für eine Junior Suite nicht angemessen das Zimmer.


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • Büfett schlecht, Getränke Preise überteuert. Sitzmöglichkeiten ungemütlich.


    Service
  • Schlecht
  • Personal insgesamt unfreundlich.


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Fussläufig nichts in der Nähe.


    Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    SPA Bereich muss extra bezahlt werden. 50€ pro Person. Kinder sind nicht erlaubt. Frechheit!!!!


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im September 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Kathrin
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Kathrin, Thank you for taking the time to share your experience with us. Guests feedback is very valuable to us, as it represents an opportunity to improve our services! Sounds like we didn't provide you with the same guest service that many have come to know us. As I am reading your comments I realise that there is no actual complain for the product. You have never booked a junior suite. We don't provide junior suites. We provide rooms & suites. Actually, you have booked a room.You are complaining for the pricing policy for the drinks and this is a subjective statement. You are complaining for the spa entrance fee. Well, you are entering a thermal spa to buy an experience. You are not entering an indoor pool. The only point which I will really focus on , is the "unfriendly staff" . Please feel free to contact me at gm[at]miraggio.gr when you have a free moment and give me more details as it is difficult for me to accept it. I could understand that we should focus on training ( which we actually do ), but on the other hand I guarantee to you that Ethos, Culture, Respect, Kindness are non-negotiable values for all of us. Kind Regards, Konstantinos Tzikopoulos General Manager Miraggio Thermal Spa Resort