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Markus (14-18)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • März 2020 • 2 Wochen • Strand
Zweiklassen 5☆Hotel, nie wieder
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Die Aussenanlagen sind sehr schön. Die normalen Zimmer allerhöchstens 3 ☆Standard. Veraltet in allen Bereichen. 5 Sterne gibt es nur wenn man Level up bucht und das wird dann teuer. Auf unserer Rundreise war jedes 4 Sterne Hotel besser. Die Klimaanlage war total überlastet und kühlte die Temperatur nur auf 26 Grad runter. Nach 10 Tagen war unsere komplette Ausrüstung (Schuhe, Rucksäcke,...) total mit Schimmel befallen. Modergeruch hat alles befallen


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Gut

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im März 2020
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Markus
    Alter:14-18
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Markus, Sunny greetings from the Island of Gods! Thank you very much for staying with us, as well as for letting us know about your recent experience. We regretted to learn that the stay fell short to your expectations and we could not impress you in some areas. What you have described is certainly not in line with our standards, and we extend our apologies for any inconveniences you might have experienced. You may rest assured that the feedback about your less than perfect room experience was forwarded to the Department Head concerned so that the appropriate measures could be taken to correct the situations. In Meliá Bali we believe that it is only through listening carefully to the feedback of our customers, that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for. Once again, we reiterate our apologies and sincerely hope that this will not be a motive for you to not stay with us again as we consider it a privilege to have you here. Best Regards, Jaqline Masda Quality Control Officer