- Preis-Leistungs-VerhältnisEher gut
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitEher gut
Für ein 4Sterne-Hotel etwas ramponierter Gesamteindruck und relativ unfreundliches Personal. Der 'Rittersaal' mag für große Gesellschaften am Abend beindruckend sein, aks Frühstücksraum etwas bedrückend. TV lediglich mit tschechischen Programmen.
- ZimmergrößeEher schlecht
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersEher schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher gut
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackEher gut
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Eher gut
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftEher schlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outEher gut
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheGut
- FreizeitangebotSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
- Lage für SehenswürdigkeitenGut
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im September 2013 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Ulrich |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 3 |
Dear Ulrich, Your feedback is highly valuable to us and we are grateful for your insights. It's disheartening to learn that your stay at the Pytloun Old Armoury Hotel Prague did not meet your expectations - it is always our aim to provide our guests with a memorable experience. Regarding the character of our hotel, we've designed it to reflect the historical charm of our city. We understand that this might not be to everyone's taste, and we appreciate your candidness on this matter. We are sorry to hear about your impression of our staff. It is our philosophy to provide our guests with the highest level of service and we regret any interactions that did not meet these standards. Your comments on our breakfast room and television services have been noted. We continuously strive to improve our offerings to ensure guests can enjoy their stay to the fullest. We hope that you will give us the opportunity to provide you with a better experience in the future. Best regards, Kateřina Šmolíková Hotel Manager