- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Hotel und Service tadellos. Zimmerservice mangelhaft All inclusive sollte man Bändchen verteilen sonst wird man am Tag 15x nach der Zimmernummer gefragt einfach nur mangelhaft . Die Minibar auf dem Zimmer musste man selbst die Getränke holen. Aber das schlimmste das man nur eine Türkarte hatte , dadurch das man die Karte auch gebraucht hat um vom Strand zurück ins Hotel wollte. Da ich 2 Tage krank war war ich im Zimmer ohne Klimaanlage weil der Strom aus wahr.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im September 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Manfred |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 2 |
Hello Manfred, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience with us. It’s wonderful to hear that you enjoyed your stay and our facilities. We appreciate your feedback on our all-inclusive offerings and rest assured, we have relayed your comments to our team for further improvement. Regarding our hotel concept, the Bulk Shop allows you to refill daily necessities such as coffee, tea, sugar, and minibar items. Please specify which three basic snacks were mentioned as requiring additional charges. Additionally, we provide two room key cards upon request. Your comments about the air conditioning have been forwarded to the relevant team to ensure prompt resolution. We eagerly look forward to welcoming you back to Sunrise Attitude for another delightful stay. Warm regards, Kevin Govinden General Manager