- Preis-Leistungs-VerhältnisSehr gut
Preis- Leistung kann sich sehen lassen. Waren im großen und ganzen sehr zufrieden. Das Hotel wirkt neu und strukturiert, wir würden wieder kommen!
Das Zimmer war sehr groß und geräumig. Wir waren froh ein Zimmer im Neubau genommen zu haben. Zudem war alles sauber.
Das Essen war so "lala". Etwas enttäuscht vom Buffet da es kaum Obst oder Gemüse gab. Die Tapas sind zu empfehlen, man kann auch noch nach bestellen, wenn man noch hunger hat.
Alle Mitarbeiter super freundlich und nett.
Direkt am Strand von Belle Mare, leider ist eine Straße dazwischen. Nicht weiter schlimm
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Das Hotel bietet viele Angebote an...
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 1-3 Tage im Oktober 2023 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Dominik |
Alter: | 26-30 |
Bewertungen: | 1 |
Dear Dominik, Warmest greetings from the team at Sunrise Attitude! We are truly honored that you selected our hotel for your vacation and appreciate you taking the time to provide feedback on your stay. It's a delight to know that your time with us was enjoyable and that our facilities met your expectations. Rest assured, your kind words will be passed along to our dedicated team members. In terms of dining, we take pride in our diverse culinary offerings. At The Market, you'll find an eclectic buffet and a vibrant main restaurant that celebrates a variety of delicious, international flavors. For a taste of local cuisine with an innovative twist, Kot Nou presents reimagined classic Mauritian recipes. Meanwhile, The Social House invites guests to indulge in a convivial atmosphere with shareable dishes. We ensure that our vegetarian and vegan guests are well catered for across all dining options. We always encourage our guests to communicate their dietary preferences to us during their stay, enabling us to surpass their dining expectations. We eagerly await the opportunity to host you again at Sunrise Attitude for yet another unforgettable experience. Warmest regards, Kevin Govinden General Manager