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Bettina
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Januar 2025
Wir können es leider nicht weiterempfehlen
3,0 / 6

Allgemein

Nicht überzeugt waren wir vom Hauptrestaurant. Zu wenig Auswahl, täglich das Gleiche Essen. Auch wurde das Buffet nicht schön angerichtet, sondern alles war in Töpfen und Pfannen, die man erst öffnen musste. Auch war der Service an der Poolbar nicht gut. Wir mussten teilweise sehr lange auf Getränke warten. Der Pool selbst war nicht sauber. An den Barhockern und den Wasserliegen waren viele Algen und am Abend war ein richtig gelber Film auf dem Wasser. Gut fanden wir die Gartenanlage, die neuen Zimmer, die Freundlichkeit der Mitarbeiter sowie den Strand.


Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Schlafqualität
    Gut
  • Sauberkeit
    Sehr gut

Unser erstes Zimmer war veraltet und hat nicht sauer ausgesehen. Die Fliesen waren beschädigt, der Teppich schmutzig und der Balkon sehr klein. Nach 2 Nächten durften wir in ein schönes Zimmer im Neubau umziehen. Dort war alles in Ordnung, sauber und wir haben uns wohl gefühlt.


Restaurant & Bars
  • Essensauswahl
    Eher schlecht
  • Geschmack
    Eher schlecht

Vom Abendessen im Hauptrestaurant waren wir enttäuscht. Es gab wenig Auswahl und eigentlich täglich das Gleiche. Frühstück war okay. Wir waren mehrfach in den Kartenrestaurants. Hier hatten wir Auswahl und es hat sehr gut geschmeckt.


Service
  • Deutschkenntnisse
    Sehr gut

Bester Service

  • Zimmer

Das Personal war überall sehr nett.


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Bettina
Bewertungen:46
Kommentar des Hoteliers

Hi Bettina, Thank you for sharing your experience with us. I regret to hear that your overall stay did not meet your expectations. We strive to offer our guests variety and quality through a diverse culinary selection, with a new buffet rotation every day over a two-week cycle. Our main restaurant, The Market, features a buffet with local and international cuisine. At Kot Nou, guests can enjoy a modern twist on classic Mauritian dishes, while The Social House combines a bar with shareable plates. Taba-J brings a street food concept. In addition, the Bulk Shop provides a unique experience where you can refill daily essentials like coffee, tea, sugar, and minibar items. Please let us know which three basic snacks you were informed carried a supplement so that we can clarify. Additionally, we provide free access to water fountains and a variety of local teas and infusions at our Teabaz. Regarding your feedback about the pool service at the Papaya Bar, we sincerely apologize for your experience. We are addressing this issue to ensure improved service. As for pool cleanliness, I’d like to assure you that our pool undergoes daily cleaning from 06:00 to 07:30. It operates between 08:00 and 20:00, with constant filtration to maintain water quality. Chlorine levels are monitored to remain within the required range, and we conduct a chlorine shock treatment twice weekly to ensure cleanliness. However, I’ve noted your comments and will review them for continuous improvement. We encourage our guests to communicate their preferences during their stay so we can better cater to their needs and ensure a memorable experience. Thank you once again for your feedback, which helps us enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved and more enjoyable stay. All the best, Kevin Govinden General Manager