Wer gerne mit englischen Pauschal-Touristen und Gästen aus anderen Ländern die gerne schon ab 9:30h die alkalischen Getränke im All In lieben sind hier genau richtig. Die Anlage selbst ist schön und gepflegt , der Strand super. Aber alles rund um das gastronomische Angebot und das Niveau der Gäste hat uns sehr enttäuscht.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätSehr gut
- SauberkeitGut
Angemessene Zimmergrösse. Zimmerservice auch gut. Manko: insgesamt 5x kein Wasser verfügbar, teilweise mehrere Stunden
- EssensauswahlSchlecht
- GeschmackSchlecht
Ambiente beim Essen
- Badekleid & Shorts
Die Leute gehen am Abend ins Restaurant, so wie sie tagsüber wohl gerne am Strand rumhängen. Standard-Restaurant vergleichbar mit einer Kantine. Frühstück war besonders schwach. Der überwiegende Teil der Gäste machte was den Eindruck auf den gefüllten Teller anbetrifft, liebe Maße statt Klasse. Positiv zu erwähnen ist das Wahlresaurant mit mediterraner Küche und der Japaner. Das italienische Wahllokal hat sich von dem schlechten Niveau des Standard Restaurant nicht unterschieden. Fazit: nach einer Woche hat man genug
- DeutschkenntnisseSchlecht
Bester Service
- Nirgends
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Arno |
Bewertungen: | 2 |
Dear Arno, Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at TUI BLUE Cabo Verde. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your visit. Regarding the water situation, we deeply regret the disruption caused. This was due to a technical issue in the main water production system of the service provider, which was beyond our control. As part of our contingency plan, although there was no running water in the rooms, there was running water in public toilets and courtesy rooms to minimize the impact on our guests. We provided bottled water at the reception for our guests and issued a communication at the reception explaining the situation and the times when running water would be available. Hand sanitizers are also provided at all outlets throughout the hotel, including the reception, bars, and restaurants. We appreciate your positive comments about the reasonable room size and good room service. However, we apologize for the inconvenience caused by the intermittent water supply. We are sorry to hear that the gastronomic offerings did not meet your expectations. We strive to offer a variety of dining options to cater to different preferences and will take your feedback into account to improve our services. We are glad that you enjoyed your dining experience at the Culinarium and Nami restaurants. Thank you once again for your feedback. Your comments are important to us and will help us enhance the overall guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future under better circumstances. Warm regards Anna Landim Community Manager