- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Es waren sehr sehr wenig deutsche da... die Sonnenschirme und Liegen weit vom Wasser weg. Keine Strandbar... am Pool gab es leider keine freien Liegen, sie waren schon morgens um 6:30 Uhr reserviert.
Könnten eine Renovierung vertragen
Sehr Englisch, es gab kein Dressing nur Essig und Öl und ganz wenig Obstauswahl.
die Kellner waren immer bemüht und freundlich. Am Snack Restaurant am Pool... wurde man des öfteren sehr mürrisch angeguckt.
Die nächste kleine Altstadt war super schön.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 2 Wochen im März 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Claudia |
Alter: | 56-60 |
Bewertungen: | 14 |
Thank you for having chosen TUI BLUE Cabo Verde Resort & Spa for your holidays and for the time that you have set aside to share your review with us. We are sad to know that our services did not meet your expectations, it is obviously not the kind of impression that we would like you to retain from our hotel, quite the contrary we do our utmost to guarantee the satisfaction of our guests. We welcome the constructive feedback and suggestions from our guests as these enable us to gain a clearer insight into the needs and wants of our customers thus allowing us to continue to improve our services. Having said this, we have taken good note of some of your comments and will discuss them with our team members for improvements. Once again, thank you for your input, we hope that we can persuade you to return for another visit in the near future and change your perception about us. Kind regards, TUI BLUE Cabo Verde Management Team