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Andi (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • August 2023 • 2 Wochen • Strand
5Sterne Hotel mit Kantinen ähnlichem Speisesaal
4,0 / 6

Allgemein

Das Hotel hat schöne, saubere Zimmer. Unser Zimmer direkt oberhalb der Außenterrasse war jeden Tag zwischen 19 und 23 Uhr laut beschallt an evtl. früheres schlafen nicht zu denken. Den gebuchten seitl. Meerblick könnte man bestenfalls erahnen. Die Anlage im ganzen war schön (Garten, Pools,Sanitärräume). Das schlimmste am Hotel ist jedoch das Hauptrestaurant. Unheimlicher Lärmpegel, die Tische stehen z. Teil Kreuz und quer. Man steht morgens zum Frühstück in einer Schlange von 30 bis 50 Personen und wartet vor dem Speisesaal auf Einlass, wie ein Bittsteller und das bei einem 5Sterne TUI Hotel, so etwas hatten wir noch nirgendwo.


Aktivitäten

Beliebte Aktivitäten

  • Strand

Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Dauer:2 Wochen im August 2023
Reisegrund:Strand
Infos zum Bewerter
Vorname:Andi
Alter:51-55
Bewertungen:2
Kommentar des Hoteliers

Dear Andy, Thank you for choosing to stay at the Blue Lagoon Princess and for taking the time to share your comments. We are glad to hear that you liked most aspects of the hotel and you overall enjoyed your stay in our hotel. Customer feedback is very important to us and we take seriously all the suggestions for improvements. Therefore, we are surprised to hear that you were not satisfied with the service at the restaurants. Our personnel is very dedicated to offer their best service to our guests and we have not had any complaints, on the contrary, the guests seem satisfied with the staff and the service they provide. Furthermore, please be advised that we always recommend our guests to avoid rush hours in restaurants, especially during high season, in order to be provided with our best possible service. We hope that you were able to bring any issue to our attention so that they could be addressed promptly, thus giving us the opportunity to rectify any issue and make your stay more enjoyable. Once again, we thank you for your comments and we hope that you will give us the opportunity to welcome you back to one of our hotels. Yours sincerely, The Hotel Management