Das Hotel ist nicht schlecht, aber der 5-Sterne-Service hat gefehlt – zum Beispiel wurde das Gepäck nicht aufs Zimmer gebracht. Auch beim Essen hat das gewisse Highlight gefehlt. Es gibt auf jeden Fall noch Luft nach oben, besonders was die Ausstattung der Zimmer betrifft. Ansonsten war alles in Ordnung
- ZimmergrößeEher gut
- SchlafqualitätEher gut
- SauberkeitEher gut
Das Zimmer war sauber, aber es hat an einigen Dingen gefehlt – zum Beispiel Handtücher . Und die Handtücher, die da waren, waren auch noch gelb – für ein 5-Sterne-Hotel etwas seltsam, finde ich
- EssensauswahlSehr gut
- GeschmackGut
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Das Essen war super und abwechslungsreich. Nur am letzten Tag hatten wir ein Problem – der Fisch war nicht sauber
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Sport
- Ausgehen & Nightlife
Aktivitäten am Strand
- Baden & Planschen
- Entspannen
- Strandspaziergang
Super
fitness Studio war nicht schlecht
Abendaktivitäten
- Sonstiges
nichts
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Freunde |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Mohamed Rayen |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 13 |
Dear Mohamed Rayen, Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at TUI BLUE Manar. We appreciate your honest comments as they help us continually improve our services. We are pleased to hear that you found the room clean and enjoyed the variety and quality of our food overall. However, we regret that some aspects did not fully meet your expectations, particularly regarding luggage delivery and certain room amenities such as towels. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused. At TUI BLUE Manar, we strive to provide a seamless 5-star experience, and your observations have been shared with the relevant departments to ensure improvements are made. We take particular care in food safety and hygiene, so your remark about the fish has been investigated to prevent any recurrence. However, we’d like to take the opportunity to clarify that key hotel operations, including food and water supply, room maintenance, and hygiene standards are constantly monitored and audited by CRISTAL International. Recently, the hotel has obtained all relevant awards accordingly. Moreover, the hotel has successfully undergone two ISO audits with zero anomalies, reflecting our commitment to the highest standards. Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and offer you a stay that fully meets your expectations. Warm regards, Walid Gharbi General Manager