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Andreas (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Dezember 2024 • 2 Wochen • Strand
Nie wieder dieses Hotel!
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

- schimmelige Zimmer - Zimmer entsprach nicht den Angaben - kein internationales Buffet, wie eigentlich beschrieben - nur wenige Strandliegen - Strandschirme, das Gleiche am Pool


Zimmer
  • Schlecht
  • Erste Zimmer sehr schlecht, Nachbarzimmer genauso ( Schimmel), zweite Zimmer war annehmbar


    Restaurant & Bars
  • Schlecht
  • keine Kühlung für Butter, Majonaise, Dressing u.v.m. Obst auf Anfrage


    Service
  • Eher schlecht
  • Eine Bedienung war sehr zuvorkommend, andere hingegen hatten einen sturren Blick


    Lage & Umgebung
  • Schlecht
  • Discothek direkt nebenan, Bass bis in die Nacht


    Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im Dezember 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andreas
    Alter:56-60
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mrs. and Mr. Becker, Please accept our apologies for responding in English. Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry that we did not meet your expectations during this stay. We are constantly working to improve where necessary and encourage our team to maintain a customer-focused approach, always going the extra mile to ensure that our guests are happy and comfortable. It is unfortunate that despite the efforts made by our team, including gestures such as the room upgrade and the chef meeting with you daily to discuss your meals, our service still did not meet your convenience. Regarding the cleaning of your room, we sincerely apologize for the delay. We strive to clean all occupied rooms before 3:00 PM. If a guest prefers their room to be cleaned in the morning, they are always welcome to let us know. As soon as we received your request, we immediately addressed it; however, you declined the service. We sincerely hope that your next visit to Mauritius will provide you with a more positive experience. Best regards, Elodie Sooriah Hotel Manager