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Andreas (51-55)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • April 2019 • 3-5 Tage • Stadt
Schönes Hotel, nicht zentral gelegen.
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Wir waren 4 Übernachtungen vor Ostern in Rom. Schönes, ruhiges Hotel. Nicht zentral gelegen. Zum Vatikan ja, aber nicht zu den anderen Sehenswürdigkeiten. Schönes, aber kleines Zimmer. Das Hotel wirbt mit einem Pool. Dieser ist jedoch nicht beheizt und daher wohl nur in den Sommermonaten nutzbar! Der Indoorpool ist ein Whirlpool. Der Wellnessbereich ist beim 2ten Besuch kostenpflichtig mit 20 Euro je Person. Das Frühstück ist sehr einfach. Rührei und Omelette sind aufpreispflichtig! Für ein 5*Hotel sehr ungewöhnlich!


Zimmer
  • Gut
  • Sehr kleines Zimmer.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Nur Frühstück. Wenig Auswahl. Keine Brötchen. Für ein 5*-Hotel nicht angemessen


    Service
  • Gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Zentral zum Vatikan, andere Sehenswürdigkeiten liegen nicht zentral.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Fitnessraum. Kein beheizter Pool. Wellness-Bereich beim zweiten Besuch gegen Gebühr. Sehr kleiner Wellness-Bereich.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:3-5 Tage im April 2019
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andreas
    Alter:51-55
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr. Andreas, Thank you for choosing to stay at Gran Meliá Rome Villa Agrippina at the occasion of your recent visit to Rome and for the time spent in expressing your feelings about. We highly value each of our guests’ comments as an important tool to constantly monitor and further improve the service we strive to offer. It is a shame to know that despite your overall feelings about service and settings, the room size where you were accommodated did not meet your expectation, and prevented you from living a full 5 stars experience. While informing you that you were allocated in the room category specifically booked, please, consider that the resort provides a range of different categories, according to specific needs of our guests. When properly informed, the Front Office department is always ready to support by changing room, upon hotel availability or recommending an upper category, following your needs and preferences. We are likewise sorry about your discontent as to the breakfast experience, since it is based on exclusive concept focusing on the quality and genuineness’ products, cared by our Chef, and prepared on a daily basis. Regarding our Spa pricing, please let me inform you that we follow the market trends of the other 5 stars Luxury properties in the city. In closing, I wish to thank you once again for sharing your Experience please consider myself at your disposal for any assistance you might need. Your Sincerely Samuel Hamilton Guest Experience Manager