- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
wir waren jetzt über Pfingsten 06/17 in diesem Hotel. Das Hotel ist klein und familiär. Die Zimmer sind sehr klein aber sauber.
Die Zimmer sind sehr klein und die Wände sehr hellhörig. Mann hört vom Zimmernachbarn das Handy vibrieren
Die Auswahl am Essen war sehr übersichtlich! Toastbrot, Brötchen Salami, Käse und Marmelade etwas Frischobst und Müsli nicht zu vergessen. Es war auch nur ein Heißgetränk dabei ,jedes weitete musste extra gezahlt werden.
Der Service,mmmh. Die Mitarbeiter sind nett gewesen nur nicht sehr Kundenorientiert. Leistungen die im Gutschein angeboten wurden, wurden nicht umgesetzt( willkommensgetränk, Fahrradverleih, ermäßigte Gebühren....) Das Hotelpersonal war nicht mal gewillt sich um Bustickets zu kümmern.
Es liegt direkt an einer Hauptstraße wo die Anbindung vom Busverkehr ganz gut ist. Nachts stören etwas die Autos.
Beliebte Aktivitäten
- Sonstiges
sind keine gegeben
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im Juni 2017 |
Reisegrund: | Sonstige |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Nicole |
Alter: | 31-35 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Guests, I suggest you to write in english the next time, it would be better for all the readers. I would like to know your name also, mine is Michela and I am the owner. My hotel was completely restored in 2016, is an historic builnew, glam and refined not You wrote about the room and you were travelling with a discounted voucher, of course. The size of the room is standard as the one included in your offer: 14 squared meters as requested by the italian law. Did you need bigger rooms? You could pay for an upgrade one or buy an upgraded and bigger category online, for the right price, of course. We have superior room, deluxe and junior suite of 21 squared meters, would it be enough this size for you? We sold package since 2009 and we always offer all the services included? Has the staff (Cristina is with us since 2 months) forgotten the services included? You didn't ask at the front desk but you preferred to write...it is always the same old story: complaints but not on site only when you are at home, not to solve but to let the world know... About the breakfast I prefer not to comment: I have seen people eating for 2 hours and over. We are going to stop all these discounted offers, we are getting bad reviews only from these buyers. Michela Pegorer (this is my name)