Dear Michael, Thank you for your question, Our spa is working already and they have sauna. Looking forward to welcome you in our hotel Best Regards
Hallo, ist der Spa Bereich (Sauna) in Betrieb?
Hallo,
wie kann es sein, dass in jeder Beschreibung (5vorflug, FTI, usw.) 24h all inclusive steht, aber der Hotelier antworten bis 23 Uhr?!
Dear Tatjana, Thank you for your question, Our all inclusive system works for 07:00 - 23:00, any beverage or food after 23:00 is extra to be paid. Looking forward to welcome you in our hotel. Best Regards
Wir reisen am 18. Jan in das Hotel. Meine Frage...muss ich Poolhandtücher für die Liege mitnehmen? Für eine Antwort wäre ich froh. Lg. Aus Bonn
Dear Marlies, Thank you for choosing our Hotel to spend your vacation. We provide free of charge towels, which you can receive on pool and beach area. Looking forward to welcome you in our hotel Best Regards
Ich habe gelesen Im Hotel Wellness bereich mit Sauna mit Gebühr wie hoch ist Gebühr am Tag oder Woche
Dear Ludwig, Thank you for your question, Spa is offering different treatments including sauna, if you are interested just in sauna the Spa Management makes offer price according how many times you like to use it. So it better to contact the Spa after C/in the hotel in order to receive the best offer for you. Best Regards Looking forward to welcome you in our hotel
Warum kann man im Februar als Alleinreisender nur Low Cost Zimmer buchen?
Wie schlecht sind die im Vergleich zu einem Standard?
Dear Marina: Thank you for your question: about the room category of seal on travel agency its up to agency not for hotel but you can book it and we can arrange the upgrade for you. for more information contact us on our email: info.marinabeach@hoteluxeg.com thanks and best regards
In der AI Beschreibung von FTI sind bei der Hotelbuchung 24 Stunden Getränke inklusive ist das so?
Dear Arno, Thank you for your question, Our all inclusive system works for 07:00 - 23:00, any beverage or food after 23:00 is extra to be paid. Looking forward to welcome you in our hotel. Best Regards
Is there Wifi in the room?
Dear Felix, Thank you for you question, WiFi is available only in the reception area. Looking forward to welcome you in our hotel. Best Regards
Mann ist verzweifelt . Was stimmt hier , die Ausschreibung von Katalog , oder die Antwort vom Hotel?
Dear Rettinger, Thank you for your question, The most of information from catalog and our hotel are the same, i case you will find difference information, please contact us direct on our website. Looking forward to welcome you in our hotel
Hallo, gibt es auch eine offizielle Web Seite vom Hotel bzw. E- Mail Adresse ? wie mann sieht werden die fragen hier nicht immer beantwortetet.
Dear Rettinger, Thank you for your question, You can always contact u on our website www.hoteluxeg.com or you can send us email on info.marinabeach@hoteluxeg.com Looking forward to welcome you in out hotel
Hallo, ich habe für Ende Februar ein Doppelzimmer zur Allein Benutzung gebucht. Meine Frage ist ob man ein Upgrade für Meerblick vor Ort machen kann..
Das weiß ich nicht, ich hatte zur Eröffnung gebucht und alle Gäste bekamen kostenlos Meerblick. Ich persönlich finde es wird überbewertet. Bei meinem Zimmer war der noch nicht fertige Kinder-/Rutschenbereich. Hier ist eventuell dann eine Geräuschkulisse. Die Frage ist ja, wie oft/lange man auf dem Zimmer bzw. auf dem Balkon ist. Man kann in dem Hotel direkt am Strand sitzen, nur wenige Schritte vom Hotelkomplex weg.