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Steffi (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Oktober 2023 • 1 Woche • Sonstige
Ein Hotel was seine 5 Sterne sich verdient hat.
6,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Das Hotel ist super. Haben es zum 3. mal im Oktober besucht und waren sehr zufrieden. Frühstück ist reichlich und abwechslungsreich. Pool Bereich und Strand sind sehr einladend. Man kann sich immer frische Handtücher holen.


Zimmer
  • Sehr gut
    • Zimmergröße
      Eher gut
    • Schlafqualität
      Gut
    • Sauberkeit
      Gut

    Das Zimmer für 2 Erwachsene und einem Kind (10 Jahre) war groß genug.


    Restaurant & Bars
  • Gut
    • Essensauswahl
      Gut
    • Geschmack
      Gut

    Ambiente beim Essen

    • Schuhe & lange Hose

    Das Restaurant ist relativ teuer genau wie die Getränke an der Bar.


    Service
  • Sehr gut
    • Deutschkenntnisse
      Eher gut

    Bester Service

    • Zimmer

    Waren alle sehr zuvorkommend.


    Familien

    Beliebt bei Kindern

    • Pool

    Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Das Hotel liegt direkt am Strand. Die Stadt ist fußläufig zu erreichen.


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Pool
    • Wellness
    • Animation

    Das Fitnessstudio hat leider keine Klimaanlage.


    Pool
    • Verfügbarkeit der Liegen
      Sehr gut
    • Sauberkeit
      Gut

    Aktivitäten am Pool

    • Baden & Planschen
    • Entspannen

    Wassertemperatur

    • warm

    Strand

    Sauber und es gab genug freie Liegen.


    Wellness
    • Lärmpegel im Hotel
      Gut

    Extrakosten

    Nur erwartete Kosten

    • Ja

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Oktober 2023
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Steffi
    Alter:31-35
    Bewertungen:15
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you for choosing Almar Jesolo Resort & Spa on the occasion of your stay at Lido di Jesolo, and for sharing with us your opinion about it. We are happy to read your opinion, and in particular to learn that you recognize and appreciate our 5 stars level during your stay. We are also delighted that you enjoyed the rich buffet designed for the awakening of our guests and that you spent moments of rest in the golden beach, that is located right in front of our Resort, and in our refined pool partially covered, 70 meters long and heated to three temperatures. Although we are very pleased to read your words of appreciation, we are sorry that you did not particularly appreciate the gastronomic offer of our Restaurant Mediterra, and that you considered it expensive. The dishes we offer in our menu are made with fresh raw materials of the highest quality and the combinations of flavors are studied and proposed by our expert Executive Chef. We would like to let you know that the price is defined based not only on the price of the raw materials, but also by the 5-star service that accompanies our Guests during the Meal and finally by the care of the environment and every detail such as arrangement of flowers, refined furnishing and fragrances. Lastly, in our Almablu Spa Fitness Area, located inside a glass cube that affords breathtaking views of the sea, the air conditioning system is operative; we are surprised by your words, and we would have liked to better understand why you didn’t perceive it. However we always invite you to rely on our staff for any request or problem, because they are always available to try to satisfy your every request or desire, and in this case they would certainly have lowered the temperature. In the hope of meeting you again on the occasion of your next stay in Jesolo, we thank you for sharing your feedback and we wish you a nice day. Sincerely, Monica Bonamassa Resident Manager

    Offizielle Hotel Homepage