Elegantes Hotel mit feinem Spa Bereich ( Wellness Leistungen hochpreisig) in guter Lage mit Tiefgarage und großzügigen Poolbereich. Freundlicher und professioneller Service. Sehr erfreulich war die Möglichkeit, mein E Auto kostenlos laden zu können. Zwei Ladestationen mit Tesla Superchargern.
- ZimmergrößeGut
- SchlafqualitätGut
- SauberkeitSehr gut
Angenehme Zimmergrösse mit überdachter Terrasse. War bei den Wetterverhältnissen im März sehr angenehm. Leider gibt es keine Hänger/ Haken um die Kleidung außerhalb des Kastens aufzuhängen. Auch gibt es statt Nachtkästchen nur jeweils ein Tischchen.
- EssensauswahlGut
- GeschmackSehr gut
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Wir hatten bei Halbpension abends die Wahl aus der a la Carte Karte des Hotelrestaurants. Haubenverdächtige Küche, köstliche Speisen, entsprechend eher kleine Portionen. Bei einer Woche Aufenthalt war die Karte immer gleich. Frühstücksbuffet sehr vielseitig und ausgezeichnet.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Veranstalter: | TUI |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Gerald |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 6 |
Dear Gerald, Thank you for sharing your valuable feedback and for your words of appreciation addressed to Almar Jesolo Resort & Spa. We are pleased that you enjoyed the elegance of the structure, the professionalism of our team and the excellence of our award-winning Almablu Spa, an oasis of well-being designed to offer moments of pure relaxation. We are also delighted that you enjoyed our seafront location and were able to make use of our underground car park and electric charging stations - a service we wish to offer in full respect of the environment and the needs of our guests. As for the dining experience at our fine Mediterra Restaurant, we are pleased that you enjoyed the quality of our cuisine and the opportunity to choose freely from the à la carte menu. We would like to inform you that the proposed menu varies with the changing seasons: it is currently inspired by the flavours and aromas of spring. However, your comments will be taken into account in order to improve the quality of our offer. Finally, we thank you for emphasising the richness and excellence of our breakfast, which we wish to make a special moment every day. We hope to see you again soon to offer you a new and unforgettable Almar experience. With our warmest regards, Monica Bonamassa General Manager