Sichere Dir jetzt bis zu 500€ auf die Top-Deals für Deinen Last-Minute-Urlaub.
Alle Bewertungen anzeigen
Sven (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Juli 2025 • 3-5 Tage • Strand
Tolles Hotel
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Tolles Hotel mit klasse Lage! Eine sehr erholsame Atmosphäre. Man muss beim Geschäftsgebahren aber sehr aufpassen-siehe Zimmer


Zimmer
  • Gut
  • An sich schön und top sauber! Für eine Verbindungstür wollte das Hotel 50% Aufschlag zum Reisepreis 😞 als Krönung wurde dann noch zu viel berechnet-ein Fehler bei der Eingabe…hier muss man aufpassen!!


    Restaurant & Bars
  • Gut
  • Gute Frühstücksauswahl, Teller aber teilweise leider dreckig und das vorbereite Ei kalt/zäh. Immer auf die frischen Spiegeleier/Omelett warten


    Service
  • Eher gut
  • Beim Frühstück teilweise sehr unaufmerksam


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:3-5 Tage im Juli 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Sven
    Alter:41-45
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Guest, Thank you very much for your feedback and for the positive rating following your stay at Almar Lido Jesolo. We are pleased to know that you enjoyed the relaxing atmosphere of the resort, our beachfront location, and the comfort of the facilities. We are sorry to hear that the breakfast service did not fully meet your expectations, particularly with regard to the freshness of certain items and the dishware. Your observations have been shared with our Food & Beverage Team, as we are constantly working to improve every detail of the guest experience. Regarding the connecting rooms: we understand your preference for this solution, especially when travelling with young children. The supplement applied was not related to the use of a specific booking platform, but rather to a room category change — from two Superior Rooms to a Deluxe Connecting Seafront view — which represented the only available solution at the time. This upgrade and the associated cost were communicated in advance and confirmed by you at check-in time. We also wish to clarify that a technical input error temporarily caused a higher charge to appear at check-out. The discrepancy was immediately corrected, and the final amount reflected the agreed terms. We sincerely appreciate your feedback and hope to welcome you again for an even smoother and entirely satisfying Almar Experience in Lido di Jesolo. Warm regards, Monica Bonamassa General Manager

    Offizielle Hotel Homepage