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Claudia (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • April 2012 • 1 Woche • Sonstige
Schade um das Haus
3,4 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht
  • Behindertenfreundlichkeit
    Sehr schlecht
  • Zustand des Hotels
    Gut
  • Allgemeine Sauberkeit
    Eher schlecht

Schönes Haus, leider ohne jegliche Atmosphäre; Räume recht geräumig, aber dunkel. Sauberkeit in Bad und Bett eher zweifelhaft. Schade- das Haus hat nämlich Potenzial!!! La Matanza ist kein toruistischer Ort, daher kaum Gastronomie im Umfeld.


Zimmer
  • Eher gut
    • Zimmergröße
      Gut
    • Sauberkeit
      Eher schlecht
    • Ausstattung des Zimmers
      Eher gut

    Service
  • Schlecht
    • Freundlichkeit & Hilfsbereitschaft
      Eher schlecht
    • Rezeption, Check-in & Check-out
      Eher schlecht

    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
    • Einkaufsmöglichkeiten in Umgebung
      Schlecht
    • Restaurants & Bars in der Nähe
      Eher schlecht

    Aktivitäten
  • Gut
    • Freizeitangebot
      Gut

    Beliebte Aktivitäten

    • Sonstiges

    Pool
    • Zustand & Qualität des Pools
      Eher gut

    Verkehrsanbindung
    • Lage für Sehenswürdigkeiten
      Eher gut

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlechtHotel ist schlechter als in der KatalogbeschreibungHotel wirkt schlechter als angegebene Hotelsterne
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im April 2012
    Reisegrund:Sonstige
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Claudia
    Alter:56-60
    Bewertungen:2
    Kommentar des Hoteliers

    Hello Claudia, I am very sorry for my late response, today we have discovered the reviews of Holiday Check. I am specially worried about your comment with is not satisfying at all. We have improved a lot since you were here. Now we have a lot more of experience and have corrected most of our 2012 defects, at least that is what our guests tell us, since we normally most of the times get 4,5 to 5 out of five stars in most of the platforms where we are published. I think that your bad experience was a sad exception. Our apartments are really clean, we try to make all our customers feel as at home, we give them water, wine, fruit, eggs (from the farm),.....and always try to give them what they ask for. We also have our pool heated all year round and this is something that our guests really appreciate. Just to finish, I must say that I really feel sorry and that if I had knew that you felt so unhappy here, I would of tried to solve it in that moment. There is not much we can do about it now, just to say sorry. I really feel sorry, it was your holidays. Kind regards, Enrique