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Christian
Verreist als Paar • Dezember 2023
Insects in the bed. The room above the restaurant.
1,0 / 6

Zimmer
  • Zimmergröße
    Eher gut
  • Schlafqualität
    Schlecht
  • Sauberkeit
    Sehr schlecht

English: Here our feedback after 3 of 6 nights. We arrived late at our first night and were happy to find our bed and the view to the see. Our first impression was positive. When we came back from hiking for our second night, we found the worst case in our bed. Check out the video. There were a few (minimum 5) small insects in our bed. (Probably ants, but we couldn’t find out.) Just to add to the scenario, we are in room 62x, which is directly above the diner-room. We kept calm and went to the reception to check possibilities. In our mind we wanted to change the room. It is not hard to relax in this bed after you found insects. There was no possibility. So they send a cleaning lady and a technician to check the room. With the words, it might be ants and not so bad. Well, not my thought of a clean and good hotel, but that gave some insides of their standard. The hotel manager was not in the hotel to that time. The receptionist told us, the manager will be in the next day. We went there at 9 in the morning, but we got told again that the manager will be in the next day. We asked that the manager get in contact with us. That didn’t happen neither. Basically we still sleep in the same room and there is no compensation at all. Not a free drink, nothing to hold me back, writing such a feedback. During the third day, one of the two elevators got defect. This is a terrible situation for a hotel with 9 floors. There is a staff elevator, which I was recommending to open for guests as a work-around. This didn’t happen neither. The pool bar mixes mojito with lemons, instead of limes. Something new for me. Overall it is a mid-class hotel with a great sea view and low quality of service. I wouldn’t recommend the hotel, just because there was no customer oriented service. Diner and breakfast is a 3 out of 5.


Infos zur Reise
Verreist als:Paar
Infos zum Bewerter
Vorname:Christian
Bewertungen:1
Kommentar des Hoteliers

Sehr geehrter Christian, Ihr Kommentar ist absolut inakzeptabel und entbehrt der Wahrheit. Am Tag Ihrer Ankunft war nichts in Ihrem Zimmer.Das haben Sie selbst am nächsten Tag an der Rezeption gesagt. Wie können Sie das Hotel beschuldigen, dass einige vermeintliche Insekten im Zimmer vom Hotel stammen und diese nicht von Ihnen in Ihrem Koffer oder in Ihren Wanderschuhen mitgebracht wurden?Ihr Zimmer wurde vom Reinigungspersonal auf ein Minimum überprüft und gereinigt und es wurde nichts gefunden . Die Bettwäsche wurde gewechselt und es wurde auch hier nichts gefunden. Am nächsten Tag wollten Sie eine Entschädigung haben und als Sie diese nicht bekammen,wollten Sie mit eimnem Vorgesetzten sprechen.Bis heute hatten Sie aber keinen Zeit dafür und wir warten Immer noch dadrauf, da Sie immer noch unser Hotelgast sind.Sie haben ein Zimmer in einer oberen Etage, wo wir normalerweise einen Aufpreis nehmen. An der Rezeption haben Sie nichts über das Restaurant erwähnt.Es scheint Sie also nicht so gestört zu haben. Es ist einfach unfair solche Beschuldigungen ohne jeglichen Beweis,dass es vom Hotel ist, zu veröffentlichen.Das Zimmer ist ständig von Gästen belegt und es gab im Allgemeinen nie Beschwerden über Insekte im Hotel. Sie befinden sich immer noch im selben Zimmer.Stören Sie jetzt die angebliche iInsekte nicht? Schade,dass man eine solche Plattform ausnuzt um den Hotel einfach Schaden einzuführen und das nur weil man keiene Entschädigung bekommen hat. Das ist unserer Meinnung nach der einzige Grund warum Sie so ein Kommentar abgegeben haben. MfG