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Eva (41-45)
ÖsterreichAus Österreich
Verreist als Familie • Juli 2025 • 1 Woche • Strand
Geht so / besseres erwartet
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Saubere Anlage, Mitarbeiter bemüht und freundlich, sehr weitläufig, Angebot Animation Abends sehr monoton, Pools überlaufen


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Am ersten Tag gebuchtes Zimmer nicht fertig, daher am 2. Urlaubstag sinnloser Umzug nötig …im nächsten Zimmer Ameiseninvasion…Wände im Zimmer zu dünn !!


    Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher schlecht

  • Aktivitäten
  • Schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Man wurde im Hotel über nichts informiert .. alle Infos mussten selber eingeholt werden ! Keine Einerisungen oder Infos am Zimmer !! Freizeitangebot sehr unübersichtlich ! Alles musste selber herausgefunden werden !! Irgendwann sagte dann jemand dass es eine App gibt .. am 4. Tag


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Juli 2025
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Eva
    Alter:41-45
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Eva Thank you for sharing your recent experience with us. Your feedback is very important, and we appreciate you taking the time to let us know both what you enjoyed and where we fell short of your expectations. We’re pleased to hear that you found our facilities clean and our staff friendly and helpful. Our team works hard to ensure a welcoming environment, and your recognition means a lot to us. However, we regret that several aspects of your stay were disappointing. We apologize for the inconvenience caused by the room change upon arrival, as well as the issues you encountered in the second room. We also take note of your comments regarding the noise level, ant problem, and lack of communication and signage throughout the hotel. We understand how frustrating it must have been to have to gather information on your own, especially while trying to relax. We do offer a hotel app with up-to-date information on services and activities, and we sincerely apologize that this was not communicated to you earlier. Thank you again for your valuable insights. We hope you will consider giving us another opportunity in the future to offer you a more seamless and enjoyable stay. Kind regards Guest relations team