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Maverick (19-25)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2022 • 1 Woche • Strand
Gutes Strandhotel, Anlagenurlaub eher nicht
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Gut

Hotel mit gutem Preis Leistungsverhältnis bei guter Lage, aber schwacher Gastronomie.


Zimmer
  • Gut
  • Zimmer im fünften Stock sind groß genug, verfügen über einen Safe und eine Mini Bar. Leider sind aber nur ZDF und Sat1 empfangbar, jedoch in schnelchter Qualität.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Essen wenig gewürzt und meist eher Lauwarm. Auswahl Mittelmaß. Nach 4 Tag hat man alles durch. Während corona werden die Getränke an den Tisch gebracht. Jedoch sind fast alle Getränke und auch Cocktails die in AI enthalten sind quasi ungenießbar.


    Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Sehr gut
  • Circa eine Stunde zum Flughafen. Nah am Strand und der Stadt.


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher gut
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Mai 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Maverick
    Alter:19-25
    Bewertungen:4
    Kommentar des Hoteliers

    Thank you for staying with us and for sharing your thoughts with fellow readers. We are delighted you have enjoyed the location of our Hotel; 300 meters from the City centre and 300 meters from the Beach. We are indeed in an enviable part of Ayia Napa. I am very surprised with your comments on our gastronomy, as we have received 2 Gold Awards. One in 2019 and one more on 2021 (2020 the Hotel remained closed due to the pandemic). But I truly respect your feedback. Nina, I do understand that we all have different tastes and especially on foreign dishes. It would have been a very boring world if we all liked the same food, drinks etc. In regards to the size of the bathroom, if we were made aware that it was small for your size we would have been more than happy to move you to another room. My Team and I are hopeful that we shall have the pleasure welcoming you back and allow us to restore your faith in our Hotel. In the meantime, if I can be of any assistance, please do not hesitate to contact me directly at epapapetrou@atlanticaHotels.com . I love to hear from you. Sincerely yours, Ele Papapetrou General Manager