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Karin (46-50)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • August 2022 • 2 Wochen • Strand
Mehr erwartet, dank Instagram Auftritt
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Das Hotel hat viele Vorzüge, wie z.b. die Lage, das neue Restaurant usw. Leider aber auch viele Mängel, katastrophale Liegen, wie in jedem Hotel auch zu wenige davon. Essen meist nur lauwarm. Instagram hat uns sehr blenden lassen, leider kann man überall tolle Bilder machen, man sollte dann aber auch alle Mängel zeigen.


Zimmer
  • Eher schlecht
  • Erste Zimmer nicht schön, nach Umzug ein besseres bekommen. Nur die Matratzen wurden wohl bei der Renovierung vergessen auszutauschen. Personal war freundlich und sehr bemüht uns zu helfen.


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Für meine Verhältnisse zu wenig Gutes Essen. Nachspeisen sehr spärliche Auswahl. Kenne ich anders im gleichwertigen Hotels.


    Service
  • Sehr gut

  • Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Kurzer Transfer vom Flughafen, Fluglärm stört nicht.


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Haben die Animation nie genutzt. Am Pool ständig und viel laute Musik, somit die Poolliegen gemieden.


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:2 Wochen im August 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Karin
    Alter:46-50
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Karin, We want to thank you for choosing our resort for your summer holidays and dedicated the time to share your experience on Holiday Check. Having read your comments, we feel sorry we didn't manage to meet your needs and expectations. About the room, we are happy to read that our staff helped you by offering you the opportunity to change from the first room which you didn't like to another one more suitable to your needs. Thank you for appreciating and mentioning our staff's efforts in providing the best service possible. Concerning the food, allow us to express how surprised we were to read that you left our resort disappointed. We have an extensive selection of food at the main restaurant, at the snack bar all day long, and at the two themed restaurants so we hardly ever receive complaints. We are sorry to read about it now that you have left our resort as we don't have the chance to make all the proper arrangements for a more pleasant stay. As far as the loud music at the pool area, kindly note that this happens only when there are activities with the animation team and during proper hours. Lastly about your comment about our Instagram account and its content, we would like to assure you that all our pictures and videos are not an outcome of a professional photo shoot, contrariwise, they have been effortlessly taken as all we aim for, is to show our true image. We hope to have the chance to welcome you back next summer and manage to create for you the perfect holiday. Best Regards Helena Koundouraki Public Relations Department